خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حاج رضا سلیمیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۶۲

مراسم گرامیداشت حاج رضا سلیمیان از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد زرین شهر که پس از سال ها مجاهدت و تحمل درد جانبازی به فیض شهادت نایل آمد پنج شنبه ۱۱ اسفند در گلستان شهدای این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم گرامیداشت حاج رضا سلیمیان از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد زرین شهر که پس از سال ها مجاهدت و تحمل درد جانبازی به فیض شهادت نایل آمد پنج شنبه ۱۱ اسفند در گلستان شهدای این شهر برگزار شد.

جمعی از مسئولین شهرستان لنجان ، مهدی کوهی مدیر عامل ،مجید کریمی عضو هیات مدیره ، آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ، سرهنگ فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و جمعی از دیگر مدیران و کارکنان ذوب آهن در این مراسم شرکت و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

شایان ذکر است پیکر این شهید والامقام نهم اسفندماه توسط هم رزمان و مردم ولایت مدار زرین شهر تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

حاج رضا سلیمیان متولد ۱۳۲۱، در سال ۱۳۶۱ که در یکی از کارخانجات تهران مشغول به کار بود به طور داوطلبانه به جبهه های جنوب کشور اعزام شد.

 وی در خرداد ماه همان سال در منطقه سر پل ذهاب با یک دستگاه لودر مشغول سنگر سازی و جاده سازی بود که بر اثر اصابت گلوله تانک به لودر خود دچار جراحت شد. هنوز ترکش های این انفجار در بدن او موجود است. این جانباز سرافراز که یکی از برادرانش نیز در جبهه ها به افتخار شهادت نایل شده است، بعد از بهبودی بار دیگر به جبهه ها رفت و در مرحله ای دیگر در بمباران شیمیایی دشمن دچار عوارض شیمیایی شد. وی طی این سال ها با عوارض جراحت و مشکلات شیمیایی، مقاومت و صبوری فوق العاده ای از خود نشان داد و ۸ اسفند ماه مزد سال ها مجاهدت هایش را گرفت و به فیض شهادت نایل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز