خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز و رویکرد‌های نوین صنعت فولاد جهان در مجتمع چادرملو

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۳۸

دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز و رویکرد‌های نوین صنعت فولاد جهان در محور‌های انقلاب صنعتی نسل چهار، تولید فولاد پاک و بدون آلایندگی، اقتصاد فولاد و توسعه‌یافتگی در مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز و روی‌کرد‌های نوین صنعت فولاد جهان در محور‌های انقلاب صنعتی نسل چهار، تولید فولاد پاک و بدون آلایندگی، اقتصاد فولاد و توسعه‌یافتگی در مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد.

در این نشست که با اعلام فراخوان و دعوت از صاحب‌نظران برگزار شد؛ متخصصان حوزه‌های دانشگاهی، صنعتی و دانش‌بنیان به ارائۀ مقالات خود پرداختند.

در دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز‌های زنجیرۀ ارزش فولاد، هوشمندسازی فرایند‌های تولید و پایش آنلاین شاخص‌های کلیدی احیا با استفاده از هوش مصنوعی، آماده‌سازی باطله برای صنایع پسماند و نیز تجهیز واحد احیا به بخش جذب کربن، مورد ارائه و بررسی کارشناسان و متخصصات قرار گرفت.

گفتنی است مجتمع صنعتی چادرملو با هدف تقویت ارتباط بین صنعت، مراکز پژوهشی و نخبگان و ارائۀ نیاز‌های روز صنعت برای بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های صاحب‌نظران، این سلسله نشست‌ها را برگزار می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز