خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل آپارتمان شیراز خیابان زند با دسترسی عالی و قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳۸۵

حتما تاکنون نام شیراز و زیبایی های آن به گوشتان رسیده است. کمتر کسی پیدا می شود که دوست نداشته باشد برای چندمین بار به این شهر سفر کند. شیراز یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی ایران است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. به همین دلیل هتل های مختلفی در این شهر ساخته شده است. همچون هتل آپارتمان شیراز خیابان زند. اگر قصد سفر دارید هر چه زودتر برای هتل های شیراز اقدام کنید. در این مقاله سعی می کنیم به بررسی هتل های شیراز بپردازیم و یک راه مطمئن برای رزرو هتل به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های شیراز

قبل از رزرو هتل بهتر است به کسب اطلاعات درباره هتل، امکانات و خدمات آن و همچنین امکان دسترسی آسان از هتل به سایر جاذبه های دیدنی، بپردازید. به خصوص در شهری مانند شیراز که تعداد جاذبه های دیدنی زیاد است، در واقع این نکته بسیار مهمی است، که محل اقامت شما دسترسی خوبی به جاهای دیدنی داشته باشد. فرایند پیدا کردن هتل، شاید برای شما سخت باشد. به همین منظور قصد داریم این کار را برای شما آسان کنیم. همراه ما باشید تا با بهترین هتل های شیراز همچون هتل آپارتمان شیراز خیابان زند آشنا شوید.

برای رزرو هتل در شیراز، یکی از بهترین خیابان ها، خیابان زند شیراز است. این خیابان یکی از قدیمی ترین و مهم ترین خیابان های شهر است که از میدان نمازی تا پل کابلی ولیعصر را شامل می شود. به همین دلیل هتل های خوبی در این خیابان وجود دارد که می توانید آن ها را رزرو کنید. در ادامه به معرفی هتل و هتل آپارتمان های خیابان زند خواهیم پرداخت:

بهترین هتل آپارتمان شیراز خیابان زند با دسترسی عالی و قیمت مناسب

هتل های چهار ستاره شیراز خیابان زند

هتل پارس شیراز

این هتل در سال 1381 در 9 طبقه ساخته شد و اتاق ها و سوئیت های مختلفی را با امکانات مناسب در اختیار مسافران قرار می دهد. از خوبی های این هتل می توان به دسترسی آسان به باغ ارم، مرکز خرید شیراز، پارک آزادی، موزه پارس، ارگ کریمخان و ... اشاره کرد.

هتل شیرازیس

این هتل نیز یکی دیگر از هتل های شیراز خیابان زند به حساب می آید. که در سال 1398 در 6 طبقه ساخته شده و اتاق ها و سوئیت های مختلف را در اختیار گردشگران می گذارد. اتاق های این هتل از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند. علاوه بر این، با اقامت در هتل شیرازیس، دسترسی خوبی به سایر جاهای دیدنی خواهید داشت. بنابراین یکی از گزینه هایی است که هنگام رزرو هتل در خیابان زند شیراز پیش رو دارید.

هتل آریوبرزن شیراز

این هتل لوکس یکی از گزینه های مناسبی است که می توانید برای اقامت خود در نظر بگیرید. این هتل ابتدا در سال 1379 ساخته شد اما در سال 1395 مجدد مورد بازسازی قرار گرفت. از امکانات این هتل می توان به رستوران و پارکینگ اشاره کرد. همچنین با اقامت در هتل آریوبزرن از بابت دسترسی به جاهای دیدنی شیراز، نگرانی نخواهید داشت.

هتل آپارتمان های سه ستاره شیراز خیابان زند

هتل آپارتمان جام جم شیراز

این هتل آپارتمان که در لیست بهترین هتل آپارتمان شیراز خیابان زند قرار دارد؛ در سال 1387 در 7 طبقه ساخته شده و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل که در مرکز شهر تاریخی قرار گرفته است، دسترسی خوبی به بازار و حمام وکیل، ارگ کریمخان، مسجد وکیل، پارک آزادی، حرم شاهچراغ و سایر جاهای دیدنی دارد. همچنین مجهز به رستوران و پارکینگ بوده و اتاق ها و سوئیت ها را با امکانات مناسب در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل پارسیان شیراز

این هتل نیز یکی از هتل های خوب شیراز به حساب می آید؛ در سال 1396 بازسازی شده و آماده پذیرایی از گردشگران است. شما می توانید اتاق و سوئیت های 1 الی 4 نفره را برای اقامت خود و خانواده تان رزرو کنید. این هتل به ارگ کریمخان، بازار و حمام وکیل، موزه پارس و .... بسیار نزدیک می باشد.

بهترین هتل آپارتمان شیراز خیابان زند با دسترسی عالی و قیمت مناسب

هتل وکیل شیراز

این هتل در سال 1397 در 3 طبقه ساخته شد. لازم است بدانید که این هتل از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می باشد و اتاق های 1 الی 4 نفره را در اختیار مسافران می گذارد. از جمله امکانات آن می توان به رستوران اشاره کرد. همچنین در نزدیکی حمام وکیل، مسجد نو، مدرسه خان، مسجد وکیل، حرم شاهچراغ و ... واقع شده است.

رزرو بهترین هتل و هتل آپارتمان شیراز خیابان زند

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله فقط تعدادی از هتل های شیراز که در خیابان زند واقع شده اند را معرفی کردیم. با توجه به شرایط خود، باید تصمیم بگیرید که کدام هتل را برای اقامت ترجیح می دهید. اما اگر جای مطمئنی برای رزرو هتل نمی شناسید؛ می توانیم یک سایت معتبر برای رزرو هتل در شهر شیراز و سایر شهرها را به شما معرفی کنیم. ما اقامت 24 را به شما پیشنهاد می دهیم که سال ها است در این زمینه فعالیت می کند و کاملا معتبر می باشد. در این سایت شما می توانید لیست کاملی از هتل های مختلف شیراز را مشاهده و در آخر تصمیم گیری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز