خبرگزاری کار ایران

عضویت مدیر کنترل کیفی فولاد هرمزگان در کمیته آزمایشگاه‌های زنجیره معدن و فولاد ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۵۵۸

به گزارش روابط عمومی فولاد هرمزگان، سومین مجمع تعیین هیئت‌مدیره جدید کمیته آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معدن کشور و عضویت در این کمیته برگزار شد.

طبق این گزارش، این انجمن از سال 1395 زیر نظر انجمن آهن و فولاد ایران تشکیل شده و هدف اصلی از تشکیل آن تدوین، تکمیل و اصلاح دستورالعمل‌های آزمایشگاهی جهت استانداردسازی فعالیت‌ها، به اشتراک گذاشتن توان فنی آزمایشگاهی کشور، ایجاد تعامل تخصصی و تجهیزاتی جهت کاهش هزینه‌های انجام آزمون و استفاده هرچه‌بهتر از ظرفیت‌ها جهت حمایت از تولیدات و تجهیزات بومی مورد استفاده در صنایع آزمایشگاهی است.

همایش و انتخاب هیئت‌مدیره جدید از 26 تا 27 مهرماه 1401 در شهر مشهد و به میزبانی شرکت اپال پارسیان و با حضور بیش از 40 مجموعه آزمایشگاهی صنایع بزرگ معدنی و فولادی کشور برگزار شد که با رأی اعضای شرکت‌کننده، شرکت فولاد هرمزگان توانست برای دومین بار برای یک دوره دوساله به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره این انجمن انتخاب شود.

گفتنی است سایر اعضای این کمیته عبارت‌اند از: مهندس میرمقتدایی، پیشکسوت مدیریت آزمایشگاه‌های زنجیره فولاد، مهندس اللهدینی، مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌های شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، مهندس صالحی مدیر آزمایشگاه‌های شرکت فولاد مبارکه، دکتر کاشفی مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، دکتر شمس‌عالم مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌های شرکت معدنی و صنعتی اپال پارسیان و مهندس جابری مدیر کنترل کیفیت شرکت فولاد خوزستان.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز