خبرگزاری کار ایران

شرکت ملی مس از بانوان محجبه قهرمان ورزشی کشور تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۵۱

شرکت ملی مس از سلما همتیان قهرمان آسیا در رشته شطرنج، نازنین فاطمه عیدیان قهرمان دو و میدانی آسیا و سیده الهام حسینی قهرمان وزنه برداری آسیا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‌،‌ در این جلسه سید مجید هدایت،  رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مس، ضمن قردانی از بانوان محجبه قهرمان عنوان کرد: کشور باید قدردان بانوان ورزشکار باشد. ما مشکلات بانوان را می دانیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: بانوان نخبه و دانشمند زیادی در بخش های مختلف صنعتی، هوافضا، علم و پژوهش کشورمان وجود دارد؛ موفقیت زن مسلمان و درخشش او در عرصه جهان پیام آور خوبی است که باید قدر آن را دانست.

وی با بیان اینکه امروز دنیا شاهد سقوط اخلاق است، اظهار کرد: ‌در حال حاضر در دنیا قوانینی وضع می شود که خلاف اخلاق بوده و این امر باعث شده انسانیت و اخلاق متزلزل شود.

وی از ورزشکاران خواست تا مطالعات خود را افزایش داده و در راه اهداف خود تلاششان را بیشتر کنند.

زین‌الدینی، مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان عنوان کرد: باشگاه مس رفسنجان در حوزه مسئولیت های اجتماعی پیشگام بوده و با استعدادیابی از جوانان بومی سعی در پرورش بازیکنان در تمامی رشته ها دارد.

در ادامه، کهن دل مدیرعامل باشگاه مس کرمان عنوان کرد: این باشگاه در 14 رشته، 30 تیم را پشتیبانی می کند.

وی ادامه داد: این باشگاه در رشته های تیرکمان و فوتسال بانوان از ظرفیت افراد بومی استفاده می کند.

قشمی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهربابک در ادامه مراسم گفت: این باشگاه 5رشته ورزشی را تحت پوشش داشته و در راستای مسئولیت اجتماعی نیز پیشگام است.

وی ادامه داد: شهر بابک یک شهر والیبالی بوده و بر این اساس بانوان را استعدادیابی کرده تا در آینده بتوان از این عزیزان برای رشته والیبال استفاده کند.

خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سنگون در ادامه گفت: این باشگاه در 10 رشته فعالیت داشته و در 8 رشته بانوان حضور دارند که از آنها حمایت می شود.

در پایان مراسم مقرر شد باشگاه مس سنگون نازنین فاطمه عیدیان  قهرمان دو و میدانی آسیا، باشگاه مس رفسنجان سیده الهام حسینی قهرمان وزنه برداری آسیا و باشگاه مس کرمان سلما همتیان قهرمان آسیا در رشته شطرنج را مورد حمایت قرار دهند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز