خبرگزاری کار ایران

سهامدار و عضو هیئت مدیره شایان دیزل اعلام کرد؛

آمادگی عرضه هزار دستگاه ماشین دافران را با بهره 9 درصد به مشتریان را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۲۲

سهامدار و عضو هیئت مدیره شایان دیزل گفت: به همت دولت و مسئولان مشکل اسقاط حدود 300 دستگاه حل شده است و به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، حسن قلی‌زاده سهامدار و عضو هیئت مدیره شایان دیزل در گفت‌وگو با ایلنا،‌ گفت:  دومین سالگرد تاسیس کارخانه شایان دیزل درحالی گرامی داشته شد که اکنون تولید این کارخانه سالانه به 800 و روزانه به  12 دستگاه در دو شیفت کاری با اخذ استانداردهای لازم تولید می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه به همت دولت سیزدهم مشکلات ارزی‌ای که در گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم حل شده و درخصوص مشکلات حوزه کشتیرانی نیز با همکاریهای مسئولان و سازمان بنادر کشتیرانی تا حدودی حل شده است.

سهامدار و عضو هیئت مدیره شایان دیزل افزود: تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتری داریم و خوشبختانه تاکنون در دستیابی به این مهم موفق بوده‌ایم بنا داریم تا مجوزهای لازم از سازمان راهداری و ستاد سوخت را جهت عرضه وام کم بهره به مشتریان اخذ کنیم که امیدواریم دولت سیزدهم حمایتهای لازم را در این امر نیز داشته باشد. در این مورد آمادگی عرضه هزار دستگاه ماشین دافران را با بهره 18 درصد 9 درصد توسط مشتری و 9 درصد سازمان بهینه سازی مصرف سوخت را به مشتریان داریم.

وی درخصوص عرضه خودرو به شرط تحویل خودرو فرسوده نیز گفت: بر اساس نامه رئیس جمهور به قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شده است که یک درصد از کامیونها در اختیار صندوق سازمان محیط زیست قرار گیرد و به این صورت مشکل اسقاط خودرو نیز حل خواهد شد.

قلی زاده در پایان گفت: خوشبختانه به همت دولت و مسئولان مشکل اسقاط حدود 300 دستگاه حل شده است و به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز