خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی ، از پروژه احداث کارخانه بارز لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۳۹

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ، از پروژه احداث کارخانه بارز لرستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی بارز ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه احداث کارخانه بارز لرستان بازدید کرد.

در جریان این دیدار، جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد کارخانه بارز کرمان تنها تولیدکننده تایرهای رادیال باری _اتوبوسی در کشور است و حدود ۳۰ درصد نیاز کشور توسط این گروه صنعتی تولید می شود لذا در برنامه های توسعه تولید این گروه از محصولات، با اجرای این پروژه در سایت لرستان ،سالانه ۸۴۰ هزار حلقه تایر رادیال باری _ اتوبوسی و کامیونی تولید خواهد شد که بخش عمده نیاز کشور در صنعت حمل و نقل کشور تامین می شود.

همچنین مدیرعامل گروه صنعتی بارز به موانع و مشکلات پیشرو صنعت تایر از جمله موضوع قیمت گذاری دستوری اشاره کرد، که با توجه به عدم تناسب افزایش قیمت ۳۰ درصدی لحاظ شده، در مقایسه با افزایش هزینه های خرید مواد اولیه متاسفانه گروه صنعتی بارز در سه ماه ابتدایی سال، باضرر مواجه شد، که چنین شرایطی افزایش سرمایه و اجرای پروژه های توسعه را ممکن نخواهد کرد.

همچنین اضافه کرد، مشکل در تامین منابع مالی و دریافت تسهیلات عوامل اصلی توقف پروژه احداث کارخانه لرستان می باشند، که اگر پیگیری های سه سال گذشته در این راستا، به نتیجه لازم رسیده بود اکنون ۱۰۰۰ نفر از مردم شریف الیگودرز را در این سایت مشغول به فعالیت مشاهده می کردیم.

دکتر قالیباف ابراز امیدواری کردند که با بررسی های بیشتر و رفع موانع عنوان شده، به پروژه احداث این واحد صنعتی سرعت داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز