خبرگزاری کار ایران

نتایج ارزیابی‌های ISQI منتشر شد

کسب رتبه دوم خدمات فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۳۷

گروه صنعتی ایران‌ خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور و پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ؛ براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه شاخص ارزیابی نمایندگی‌های مجاز خدمات فروش، ارزیابی سیستم خدمات فروش در انطباق با الزامات آیین‌نامه و سنجش رضایت‌مندی مشتریان در حوزه فروش انجام گرفته و گروه صنعتی ایران خودرو موفق به کسب رتبه دوم شده است.
برپایه این گزارش، علاوه بر کسب رتبه دوم حوزه خدمات فروش خودروسازان با توجه به امتیازات به دست آمده، ارتقای رتبه از یک ستاره در سال ۱۳۹۹ به دو ستاره در سال ۱۴۰۰ نیز برای گروه صنعتی ایران خودرو رقم خورده است.
جهش کیفیت خدمات فروش نمایندگی‌ها و افزایش تعداد رتبه «یک» نمایندگی ها از سه نمایندگی در سال ۱۳۹۹ به ۹۲ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ و همچنین کاهش نمایندگی‌های رتبه چهار از ۱۲۷ نمایندگی به ۳۱ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز