خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی مس:

پیشبرد طرح‌های توسعه مس سونگون نیاز به کمک کمیسیون صنایع دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۴۱۹

مدیرعامل شرکت مس در معیت رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مقامات استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان از مجتمع مس سونگون و طرح‌های توسعه آن بازدید کردند.

 به گزارش ایلنا، علی رستمی ضمن تشریح برنامه‌های توسعه مس سونگون به حجم سرمایه‌گذاری بیش از سی هزار میلیارد تومانی در حوزه تولید کنسانتره و مس کاتد اشاره و درخواست کمک ویژه از سوی مجلس شورای اسلامی در اجرای برنامه‌ها را نمود.

همچنین عزت‌اله اکبری تالار پشتی رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس قول مساعدت کامل مجلس برای اجرایی شدن برنامه‌های توسعه مس را داد.

در این بازدید الله وردی دهقانی نماینده ورزقان، معصومه پاشایی نماینده جلفا و مرند، یوسف داودی نماینده سراب و  اسماعیلی دبیر کمیسیون نیز با حضور در مجتمع مس سونگون، از نزدیک با این مجتمع و طرح‌های توسعه آن آشنا و در جریان روند کار این طرح‌ها و برنامه‌های شرکت مس قرار گرفتند.

از دیگر برنامه‌های هیات، بازدید از محل دامپ باطله سونگون و بررسی مشکلات مرتبط و قول مساعد برای گشایش و سد باطله مس سونگون بود.

گفتنی است در این بازدید، مهندس پرنیان ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، مهندس نعمتی فرماندار شهرستان ورزقان به همراه مهندس رضوی مدیر مجتمع، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز