خبرگزاری کار ایران

عینک ریبن بررسی جدیدترین مدل های سالی که گذشت 2021!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۳۳

عینک ریبن Rayban و جدیدترین مدل­های آن در سالی که گذشت تقریباً رضایت همه سلیقه ها را به دست آورد. در سال 2021 انواعی از مدل‌های برند ریبن مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. چراکه مثل همیشه تنوع و استایل خاص عینک‌ آفتابی ریبن همان چیزی است که زنان و مردان خوش‌سلیقه می‌پسندند. به طور کل عینک‌های جدید برند ریبن در سالی که گذشت، مدل‌های کلاسیکی بودند که دوباره محبوب شده و با کمی تغییرات و مشخصه­های جدید وارد بازار شدند.   

بررسی مدل­های پرطرفدار عینک­های برند ریبن در سالی که گذشت

از میان مدل­های جدید ‌عینک‌های برند ریبن می­توان چند نمونه محبوب و پرطرفدار را مورد بررسی قرارداد. این مدل‌های در سال گذشته بسیار پرطرفدار بودند:   

  • عینک برند ریبن مدل خلبانی Aviator: عینک مدل خلبانی، یا آویاتور از مدل‌های قدیمی برند ریبن است. این مدل عینک برند ریبن  در سالی که گذشت از پرفروشترین و محبوب‌ترین عینکهای آفتابی بوده ­است. فریم طلایی همراه با شیشه­ های سبز این مدل بسیار مورد پسند واقع شده اند. عینک برند ریبن مدل خلبانی بر روی همه صورت­ها جذاب و کلاسیک است. این مدل عینک از برند ریبن هیچگاه محبوبیت خود را ازدست نداده، اما سال گذشته به طور چشمگیری مورد استقبال قرار گرفت.
  • عینک برند ریبن مدل استریت STATE STREET: این مدل عینک از مدل‌های بسیار محبوب سال گذشته بوده است. طرح کلی این عینک از روی طرح عینک مدل ویفرر برداشته شده­است. این عینک دارای فریم ضخیم‌تر و گوشه ­های نامنظم است. رنگ آمیزی این مدل بسیار منحصر به فرد و خاص است. این مدل از عینک‌های برند ریبن در رنگ‌های سورمه ­ای، قهوه ­ای، مشکی، سفید و قرمز در بازار عرضه می­شوند. اشخاصی که به عینک­های مدل ویفرر علاقه دارند، از این مدل استقبال خوبی کرده اند. 
  • عینک برند ریبن مدل مستطیلی RECTANGLE: این مدل تقریباً مستطیلی شکل است. این عینک نوآوری و خلاقیت برند ریبن را به خوبی نمایان کرده است. در واقع این عینک یک نسخه جدید از مدل کلاسیک خودش است که با سلیقه روز هماهنگی کامل دارد. مدل  مستطیلی از برند ریبن می­تواند اشخاصی که هنوز به عینک­های کلاسیک ریبن علاقه مند هستند و از طرفی نیاز به تنوع دارند را راضی کند.
  • عینک برند ریبن مدل شش ضلعی RAYBAN OCTAGONAL: از دیگر مدل‌های برند ریبن که در سال گذشته بسیار پر طرفدار بود می­توان عینک مدل شش ضلعی را نام برد. این مدل عینک بسیار شیک و لوکس است.  شکل منحصر به فرد این عینک باعث جذابیت چند برابری آن شده ­است. زیبایی این عینک بر روی صورت‌های مدل گرد بخوبی نمایان می­شود. رنگ طلایی و شیشه ­های قهوه ای کلاسیک این مدل نیز دارای هماهنگی چشم نوازی هستند.  

عینک ریبن بررسی جدیدترین مدل های سالی که گذشت 2021!

  • عینک برند ریبن مدل مربعی  RAYBAN SQUARE: از پرفروشترین و محبوب‌ترین عینک‌های برند ریبن می­توان از مدل مربعی  RAYBAN SQUARE نام برد. این عینک مربعی که دیگر بار در سال‌های دهه 70 مورد پسند عموم قرار گرفته بود در سال گذشته بسیار محبوب شده است. این مدل عینک در صدر کالکشن سال گذشته قرار دارد. این عینک  دارای فریم فلزی است. شیشه ­های مورد استفاده در این نوع عینک مدل کلاسیک هستند.

در ساخت این مدل عینک از یک نوع شیشه به نام EVOLVE استفاده شده­ است. این عینک دررنگ‌های متنوعی در بازار عرضه شده است. از رنگ‌های این مدل عینک می­توان به مشکی و قهوه­ ای اشاره کرد  که در سال گذشته بسیار پر طرفدار بوده اند. این مدل عینک بسیار خاص بوده و مورد علاقه اشخاص خاص و شیک پوش است.

  • عینک برند ریبن مدل وینگ WINGS: مدل WINGS  از برند ریبن مدلی بسیار خاص و شیک است. این مدل دارای شیشه یک تیکه است و موردپسند اشخاصی است که نسبت به یک تکه بودن شیشه حساس هستند. این مدل هم دارای یک طرح کلی از مدل‌های کلاسیک برند ریبن است. خانم‌ها و آقایان می­توانند از این مدل عینک استفاده کنند. این مدل برای اشخاصی که دارای صورت بزرگ و یا متوسط هستند نیز انتخاب بسیار خوبی است. سایز این نوع عینک به گونه ای است که کل چشم را پوشانده و از تابش مستقیم نور خورشید به آن جلوگیری می­کند. این مدل عینک نیز از عینک­های  محبوب سال گذشت است که فروش بالایی داشته است.

عینک ریبن بررسی جدیدترین مدل های سالی که گذشت 2021!

خرید جدیدترین عینک ریبن اصل

در لوناتو _ مرجع عینک و لنز _ تنوع قابل توجهی از عینک‌های مدل ریبن برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد. در ضمن فرآیند خرید نیز در این مجموعه بسیار ساده و بدون دردسر است. راستی اگر برای انتخاب بین مدل‌های مختلف ریبن تردید دارید، نماینده لوناتو 5 نمونه موردپسند شما را به درب منزلتان آورده و اجازه می‌دهد با فراغ بال از بین آنها انتخاب کنید.

حتی اگر هیچ کدام از این عینک‌ها مورد پسند شما واقع نشد، مجبور به پرداخت هیچ هزینه ای نیستید! و اما در صورتیکه عینک آفتابی موردنظر خود را انتخاب کردید، باقی عینک‌ها برگردانده شده و به این ترتیب بدون خارج شدن از خانه خرید رضایت بخش خود را تکمیل می‌کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز