خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد سنگان روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۸۳۴

مدیرعامل فولاد سنگان فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،‌ مدیرعامل فولاد سنگان عنوان کرد: امام خمینی فرمودند کارگران و کشاورزان ستون فقرات کشور و انقلابند. یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر را خدمت  تمامی همکاران شریف و بزرگوار در مجموعه فولاد سنگان تبریک  عرض می‌نمایم.

بی تردید کارگران بازوان پرتوان حرکت و پیشران توسعه جوامع به سوی تعالی و شکوفایی هستند و پیشرفت‌های بدست آمده در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی و.. . نشأت گرفته از اهتمام و کوشش مثال زدنی این عزیزان شریف است.

همت و عرق جبین کارگران، مصداق حقیقی عبادت و بندگی خداوند متعال است و مسلما بوسه پیامبر گرامی اسلام ص نیز بر دستان کارگر، مهر تأییدی بر قداست و کرامت کارگران به شمار می‌رود .

پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است که ریشه در توصیه های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: «درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است».

اینجانب، ضمن تبریک مجدد این روز به کارگران مجموعه فولاد سنگان ، از همت و حمیت جانانه ایشان ، در تولید و  تحقق شعار سال، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان، سرافرازی و  پیشرفت میهن پرافتخار و صحت و بهروزی تمامی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه کارگران محترم را مسألت می نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز