خبرگزاری کار ایران

سامانه کاریابی و مشاوره کاری آنلاین «کارتال» و تسهیل روند کاریابی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۹۴۲

سامانه کاریابی و مشاوره کاری آنلاین الست گروپ که مدتی پیش با حضور معاونین وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی، سازمان فنی و حرفه‎‌ای ایران، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، و وزارت امور خارجه کشور رونمایی شد، طی همین مدت کم، با استقبال همگانی مواجه شده است.

ایلنا؛ لازم به ذکر است این اپلیکیشن که توسط شرکت افق بین‌الملل یاسمین طراحی شده، حاصل کار نزدیک به چهار هزار ساعت مطالعه و فعالیت مستمر است. اپلیکیشنی که مهندسین ایرانی و متخصصان را قادر می‌سازد تا فرصت‌های کاری داخل و خارج از ایران را رصد کنند.

امتیاز دیگر این اپلیکیشن، ایجاد امکان استفاده از مشاوره‌های آنلاین 24 ساعته است و کاربران می‌توانند آموزش‌های تخصصی مورد نیاز خود را با ساده‌ترین روش‌ها بگذرانند. همچنین، متخصصان از این طریق می‌توانند به عنوان مشاور در حوزه‌های مورد نیاز ، خدمات خود را به کاربران ارائه داده و از این طریق درآمد ریالی و دلاری کسب کنند.

نگاه مثبت کارشناسان متخصص به فعالیت این اپلیکیشن، تاکنون باعث ایجاد نوعی دلگرمی در مجموعه الست گروپ شده است. یکی از این متخصصان، دکتر ایمان مصدری، رییس سازمان متخصصین و مدیران ایران است که در آئین رونمایی از اپلیکیشن کارتال، اشاره کرده بود که با راه‌اندازی فعالیت این اپلیکیشن، از این پس شاهد افزایش کار از راه دور و کار از خانه خواهیم بود که در این میان باید از سازمان فنی و حرفه‌ای تشکر کرد که نگاهی نوین به آموزش دارد و اعزام نیروی کار متخصص را سرلوحه کار خود قرار داده است.

علیرضا طاهرپور، مدیرکل دفتر نظارت بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای، در این مراسم گفته بود که باید در اعزام متخصصین به خارج از کشور، موضوع سازگاری‌های فرهنگی نیز حتما مورد بررسی قرار گیرد و شرایط فرهنگی کشورهای مختلف نیز در اختیار کارجویان قرار گیرد.

سرکار خانم مهندس مرتا جوادی، مدیرعامل افق بین‌الملل یاسمین نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرده بود که اپلیکیشن کارتال بتواند گامی مهم در کاریابی برای متخصصان کشور، در زمینه توریسم درمانی و ورزشی بردارد.

مهندس جوادی با معرفی همه‌جانبه این اپلیکیشن گفته بود که مجموعه افق بین‌الملل یاسمین برای ارائه خدمات خود به صورت 24 ساعته، دفاتری در کانادا، ترکیه و آلمان راه‌اندازی کرده است و به زودی دفاتری در استرالیا و دیگر کشورها افتتاح خواهد کرد.

اشاره به این نکته ضروری است که در مراسم رونمایی از اپلیکیشن کاریابی و مشاوره کارتال، چهره‌هایی مطرح در ورزش کشور نیز حضور داشتند که از آن میان می‌توان به ورزشکارانی چون شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان، قهرمانان ورزش جودوی کشور به عنوان سفیران برند کارتال اشاره کرد.

در معرفی بیشتر اپلیکیشن کارتال باید گفت که کاربری آسان آن می‌تواند خدمات کاریابی و مشاوره تخصصی را به بهترین نحو به کاربران ارائه دهد و موجب کاهش تردد روزانه برای دریافت حضوری همین خدمات شود. همچنین این اپلیکیشن می‌تواند برای مشاوران در حوزه‌های مختلف، امکان ارائه مشاوره‌های تخصصی از راه دور را فراهم و به کسب درآمد آنان کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز