خبرگزاری کار ایران

گزارش حضور برند لافارر در بیستمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران

دومین شرکت در دنیا هستیم که محصولات بر پایه ماده موثره استموکسیدین را تولید کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۵۶۸

شرکت پرگاس طب عرضه‌کننده محصولات لافارر، استموکسی و مورینگا اِمو، حضور پررنگی در بیستمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران داشته است.

شرکت پرگاس طب عرضه‌کننده محصولات لافارر، استموکسی و مورینگا اِمو، حضور پررنگی در بیستمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران داشته است و محصولات آنها مورد استقبال گسترده ای از سوی پزشکان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. این شرکت هم اکنون محصولات تخصصی متنوعی را در زمینه‌ی مراقبت از پوست و مو تولید می‌کند. به همین مناسبت گفت‌وگویی با دو نفر از مدیران این مجموعه به نام‌های حسین غایبی معاون فروش و اردشیر ثابت معاون مارکتینگ پرگاس طب انجام داده‌ایم.

شرکت پرگاس طب و برندهای زیرمجموعه چه محصولات تخصصی را عرضه می‌کنند؟

 غایبی: محصولات ما، محصولات تخصصی پوست و مو است و ما در این رویداد،  از برند جدید استموکسی و 21 محصول جدید رونمایی کرده‌ایم. محصولات ما جزء محصولات سطح بالای بازار است و با برندهای معتبر خارجی و داخلی در رقابتِ بسیار خوبی است و ما هرچند هم اکنون نیاز بازار ایران را تأمین می‌کنیم اما چشم‌انداز صادرات گسترده را نیز داریم. سابقه فعالیت شرکت بسیار قدیمی است اما از سال 94 فعالیت‌ خود را با برند لافارر به شکل جدی‌تر انجام داده‌ایم و هم‌اکنون محصولاتی که تولید می‌کنیم شامل انواع محصولات مراقبت از پوست و مو است. 

ثابت: عمده فعالیتهای تحقیق و توسعه ما در ایران انجام می شود، اما مجموعه های تحقیقاتی در خارج از ایران نیز داریم که در بحث R&D به ما کمک می کنند. ما اولین کمپانی در آسیا و دومین شرکت در دنیا هستیم که ماده استموکسیدین را در محصولاتمان استفاده می‌کنیم.

آیا محصولات شما قابل استفاده برای همه مردم است و چه ویژگی خاصی نسبت به سایر محصولات بهداشتی پوست و مو در ایران دارد؟

غائبی: قطعاً در بازار محصولات مشابه وجو د دارد و برندهای مختلف فعالیت می‌کنند اما برخی محصولاتی که ما عرضه می‌کنیم مواد و فرمولاسیونی دارد که دردسترس سایر شرکت‌ها نیست و ما اولین کمپانی در آسیا و دومین شرکت در جهان هستیم که برخی از این مواد را داریم و این ماده در تقویت مژه، ابرو موی سر بسیار تأثیر گذار است البته ذکر این نکته مهم است که پزشکان بسیاری برای تقویت پوست و مو بیماران خود محصولات ما را توصیه می‌کنند.  از سوی دیگر و با توجه به اهمیت استمرار استفاده از محصولات مراقبتی پوست و مو جهت اثر بخشی کامل آنها، ما در سری پدهای تخصصی مراقبت از پوست که شامل مواد موثره AHA، BHA و نیاسین آمید است را طراحی و تولید کرده ایم که این فرم محصول، امکان اسفاده از آنرا براحتی و در هر مکانی حتی در سفر و محل کار فراهم می کند. نگاه ما صرفاً معطوف به فروش نیست بلکه هدف ما تولید محصولات با کیفیت و استفاده راحت است.

 دومین شرکت در دنیا هستیم که محصولات بر پایه ماده موثره استموکسیدین را تولید کرده‌ایم

شرکت شما چه میزان توانسته در امر تولید و اشتغالزایی موفق باشد؟

 غایبی: سال 94 شرکت ما شروع بکار کرد حدود 25 نفر پرسنل داشتیم و امروز بیش از هزار نفر پرسنل داریم و در کل کشور نمایندگی و شعبه داریم و خطهای تولیدی ما گسترش چشم گیری پیدا کرده است. در خارج از کشور هم نمایندگی و تیم پشتیبانی داریم که تعداد همکاران ما با احتساب ایشان به حدود 1500 نفر می‌رسد. آقای دکتر کامکار مدیر عامل مجموعه فردی جوان و فرهیخته است و کل گروه شرکت نیز بسیار جوان است. هدف اصلی ما این بود که نشان دهیم برند ایرانی نه تنها کمتر از خارجی نیست بلکه در حد برندهای تراز اول جهانی و در رقابت نزدیک با آنهاست.

تحریمها و مشکلات اقتصادی آیا روی فعالیت شما تأثیر منفی گذاشته است؟

غایبی: قطعاً اگر تحریمها و مشکلات اقتصادی نبود فعالیت ما بهتر بود. اما این تحریم ها و محدودیت ها باعث می شود هزینه‌های ما افزایش یابد و کاری که بعنوان مثال باید در ظرف سه ماه انجام بشود ناگهان 12 ماه طول می‌کشد و این موضوع رشد مجموعه ها را کند و هزینه ها را افزایش می دهد.

ثابت: نگرش ما همیشه این بوده است که به بازار نگاه کنیم و مشکلات را به درستی شناسایی کنیم تا بتوانیم محصولات مناسب و با کیفیت و اثربخشی بالا به مصرف کنندگان ارائه کنیم. مثلاً یکی از محصولات برند جدید ما با نام استموکسی برای تقویت مژه است. این گروه محصولات از آنجاکه با چشم ارتباط دارد بسیار حساس است لذا ما محصول را به شکل ژل تولید کردیم تا وارد چشم نشود و مصرف کننده از حساسیت های احتمالی مصون باشد.

قاچاق کالا چه میزان در بازار لوازم ارایشی بهداشتی لطمه وارد کرده ایا شما نیز از این مسئله آسیب دیده‌اید؟

 غایبی: قاچاق بیشتر به برندهایی که در ایران نمایندگی داشتند لطمه می زند. متاسفانه برخی محصولات قاچاق در ایران لیبلهای غیر واقعی می‌خورند و عوارض بدی برای مصرف کنندگان دارند و فروشنده نیز هیچ حمایت و پشتیبانی از این محصولات نمی‌کند. البته امروز برخی شرکت‌ها هم در داخل کشور در شهرهای همچون سلفچگان و یا کیش محصولاتی را به نام برندهای بزرگ خارجی و یا نامهای مشابه آنها تولید و متاسفانه در باره این موضوع به مصرف کنندگان خود اطلاعات شفافی ارائه نمیکنند

چه مشکلاتی در زمینه کاری شما وجود دارد که لازم است که دولت رفع کند؟

ثابت: با توجه به تغییرات مدیریتی در سطح کلان بعضاً  رویه‌ها نیز تغییر می‌کند و این تغییر رویه‌ها به تولید لطمه می زند و زمان می‌برد تا تولید کنندگان به قوانین جدید کاملاً اشنا شوند. در بحث تبلیغات نیز نوعی تبعیض میان برندهای جدید با برندهای قدیمی وجود دارد که باعث می شود فضا برای برندهای جدید آنگونه که باید وجود نداشته باشد که این مهم رقابت را برای کسانیکه با هدف رفع موثر نیازهای مصرف کننده و ارتقاء سطح محصولات با تکنولوژی و علم جدید وارد بازار میشوند سخت میکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز