خبرگزاری کار ایران

قاسمی عنوان کرد:

افزایش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی در جلیل آباد/ کمک بخشداری به غنای کتابخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۰۷۳

بخشدار جلیل‌آباد با اشاره به عزم بخشداری برای غنا بخشیدن به کتابخانه‌ها، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته فعالیت‌های فرهنگی و ادبی در فضاهای عمومی شهر و روستاها افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی قاسمی بخشدار جلیل آباد در دیدار با محمد نوروزی رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان پیشوا اظهار داشت: ارتقای جلیل‌آباد به شهر نیازهای جدیدی در حوزه فرهنگی تعریف کرد و در حال حاضر به دنبال گسترش این فعالیت‌ها هستیم.

وی افزود: رایزنی‌هایی با کانون‌های فرهنگی و ادبی موجود در شهرستان خواهیم داشت تا شعبه ای نیز در جلیل‌آباد ایجاد کرده و با استفاده از فضاهای موجود کتابخانه‌ای به برگزاری برنامه‌هایی شامل شب شعر و نقد و بررسی کتاب بپردازند.

بخشدار جلیل‌آباد با بیان اینکه این منطقه فعال‌ترین کتابخانه‌ها را در سطح شهرستان دارد، گفت: کتابخانه جلیل‌آباد به دلیل غنی بودن منابع مطالعاتی و استقبال کم‌نظیر مردم اخیرا به درجه ۷ شهری ارتقا یافته و کتابخانه طارند نیز به دلیل برگزاری دوره‌های آموزشی از فعال‌ترین کتابخانه‌های روستایی منطقه است.

قاسمی در پایان اذعان داشت: باید از فضای کتابخانه‌ها به‌ویژه در روستاها برای برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی و خوداشتغالی بهره برد.

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز