خبرگزاری کار ایران

مسئولان احداث خانه‌کاراته را در اولویت قراردهند؛

شوکتی: ملی‌پوشان کاراته در مسابقات جهانی تاریخ‌ساز شدند/ در انتظار درخشش در المپیک توکیو هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۰۷

مربی کاراته کشور گفت: عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی اسپانیا فوق العاده بود و یک بار دیگر توانمندی های بالای کاراته ایران را اثبات کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر " عباس شوکتی " در مورد نتایج تیم های ملی کاراته ایران در رقابت های قهرمانی جهان در اسپانیا اظهار داشت: عملکرد نمایندگان کشورمان عالی بود و هیچ جای بحثی باقی نمی‌گذارد و البته پتانسیل بالای کاراته کشورمان را نشان می دهد.

وی افزود: کسب سومین مقام قهرمانی متوالی در کومیته تیمی و همچنین برنز تاریخی کاتای تیمی، نمره قبولی در کارنامه ملی پوشان کاراته ثبت کرد.

کارشناس ورزش‌های رزمی ادامه داد: در رقابت های انفرادی کومیته و کاتای مردان و زنان نیز شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان بودیم که نتیجه آن تصاحب عنوان تاریخی نایب قهرمانی دنیا برای نخستین بار بود.

شوکتی در ادامه، به موضوع حمایت از قهرمانان، مربیان و اهالی کاراته توسط مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: این نتایج  یک بار دیگر لزوم توجه و حمایت بیشتر مسئولان ورزش از خانواده  کاراته را دوچندان کرد که امیدواریم قهرمانان و مدال آوران کاراته بیش از گذشته مورد تقدیر مادی و معنوی از سوی متولیان ورزش قرار بگیرند.

امید املاک ایران همچنین در خصوص ضرورت احداث خانه کاراته گفت: کاراته ایران با این همه پتانسیل و افتخارات بزرگ، هنوز از داشتن خانه کاراته محروم است که امید می رود کار ساخت خانه کاراته جزو اولویت‌های مدیران ورزش کشور قرار بگیرد.

مربی کاراته کشور در پایان تصریح کرد: این نتایج ارزشمند بدون شک امیدهای کاراته ایران را برای درخشش در مسابقات المپیک 2020 توکیو مضاعف خواهد کرد تا در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان نیز باز هم شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز