خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران:

نمایشگاه آفرود اولین نمایشگاه جدی در حوزه گردشگری است/ ایجاد اشتغال پایدار و رشد تولیدات داخلی در نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۲۶

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی آفرود، اولین نمایشگاه جدی در حوزه گردشگری است، گفت: این اولین نمایشگاه جدی در حوزه گردشگری است و می‌توان از ظرفیت‌های آن در سالهای بعد استفاده کرد که می‌تواند ارتباطات حوزه گردشگری را تقویت کند.

به گزارش ایلنا، مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته  گفت:نخستین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته از این باب مورد استقبال قرار گرفته که آفرود و کمپینگ یکی از موضوعات گردشگری است و برای بازدید کننده دارای جذابیت‌های منحصر به فرد است و فرد شرکت کننده با هیجانات و علاقه خاص بازدید خود را انجام می دهد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در ادامه افزود: در حال حاضر اقدامات اولیه ای که برای توسعه گردشگری انجام داده ایم زیرساختی بوده است که به عنوان مثال شورای راهبردی در شهرداری تهران تشکیل شده است و موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار داده ایم و در برنامه سوم توسعه برای اولین بار گردشگری وارد شده و توجه به موضوع گردشگری که لایحه آن تقدیم شورای شهرداری تهران شده است و منتظر تصویب آن هستیم تا برای بهبود عملکرد شهرداری تهران برای توسعه گردشگری برنامه ریزی های دقیقی داشته باشیم.

سیف گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار است که در این سطح و با این سبک در سطح کشور آغاز به کار کرد و استارتی بود برای شناخته شدن گردشگری در موضوعات خاص که دارای جذاب است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی اولین نمایشگاه جدی در حوزه گردشگری است، گفت: این اولین نمایشگاه جدی در حوزه گردشگری است و طبیعتا زمان خواهد برد ولی به نظر می‌رسد که می توان از ظرفیت‌های آن در سالهای بعد استفاده کرد و اینچنین نمایشگاه‌ها بیشتر جنبه جلب توجه برای افرادی دارد که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و می‌تواند ارتباطات حوزه گردشگری را تقویت کند.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رشد تولیدات داخلی برگزار می‌شود که نتایج مؤثری را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز