خبرگزاری کار ایران

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی:

کوچک کردن بینی با دستگاه کذب است/ هشدار نسبت به انجام عمل ساکشن

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۸۸

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، گفت: هرگونه تبلیغات دستگاه های کوچک کننده بینی صددرصد کذب است.

به‌گزارش ایلنا،دکترعلیرضا صابری فوق‌تخصص جراحی‌پلاستیک و زیبایی در مورد راهکار پیشگیری از عوارض جراحی زیبایی گفت: مردم زمانی که برای جراحی زیبایی به پزشک مراجعه می‌کنند تجربه، علم و مدرک پزشک را باید مورد تایید وزارت بهداشت و انجمن‌های علمی باشد حتما در نظر بگیرند. همچنین اسامی پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک در سایت انجمن به تفکیک شهرستان و محل کار آنها موجود است و مردم می‌توانند به آن مراجعه کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز در مورد موضوع پیکرتراشی گفت: این جراحی نوعی شکل دادن به بدن بشمار می‌رود و تنها باید برای کسانی که از لحاظ پزشکی تایید شود انجام می گیرد، چرا که در غیر این صورت گاهی عوارض جبران ناپذیر و حتی خطر مرگ به همراه داشته باشد.

وی نسبت به انجام عمل‌های ساکشن و زیبایی در مطب‌ها هشدار داد و گفت: این مساله علیرغم ممنوعیت گاهی وجود داشته و عوارض مختلفی همچون عفونت، هماتوم، آبسه و مرگ و میر را به همراه دارد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در پاسخ به اینکه دستگاه‌های کوچک کننده بینی چقدر موثر هستند،‌ گفت: این مساله را مطلقا قبول نداریم چرا که به هیچ عنوان کارساز نیست و اگر تغییری در شکل بینی باشد موقت و برگشت‌پذیر بوده و هرگونه تبلیغات در این زمینه صددرصد کذب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز