خبرگزاری کار ایران

۲ تا ۴ اسفند در هتل المپیک برپا می‌شود؛

برگزاری اولین نمایشگاه صنعت ساخت همسو با اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۳۴۸

مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور مقاوم سازه پویا گفت: اولین نمایشگاه صنعت ساخت در حاشیه اولین کنفرانس صنعت ساخت به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و به کمک بخش خصوصی در بالاترین سطح مدیریتی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرلک با بیان این مطلب افزود: اهداف این نمایشگاه همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور است و عموم دستگاه‌های ذیربط در نمایشگاه حضور به هم‌ می‌رسانند.

سرلک تصریح کرد: مصالح ، روش‌های تولید صنعتی ساختمان و فناوری‌های نوین ساختمان‌ها، مدیریت ساخت، مدیریت کیفیت و بهره برداری، ‎پروژه های زیرساخت و زیر سازه، نظامات اداری، حقوقی و قرار دادی تامین سرمایه خارجی و داخلی و شناسایی چالش های آن شهر های هوشمند، حفاظت از محیط زیست و معماری و شهرسازی پایدار، صدور خدمات مهندسی و فراوردهای ساختمانی از مهمترین محورهای این نمایشگاه در قالب ٣٠ شرکت مطرح خدمات صنعتی و مهندسی خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه همزمان با اولین کنفرانس صنعت ساخت ٢ الی ٤ اسفند ماه سال جاری به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و به کمک بخش خصوصی در بالاترین سطح مدیریتی کشور در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز