خبرگزاری کار ایران

قهرمان مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ:

دست پر از مسابقات جهانی کارگری برمی‌گردم/ متاسفانه بد اخلاقی‌ها در ورزش‌های رزمی افزایش یافته

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۴۳

قهرمان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ از رواج برخی بی‌اخلاقی‌ها در رشته های رزمی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه روحیه پهلوانی در ورزش های رزمی کمرنگ شده است.

به گزارش ایلنا،"محمدرضا فدایی"ضمن بیان این مطلب افزود: اصل هنرهای رزمی، بر پایه تواضع و اخلاق‌مداری بنا شده، اما متاسفانه این روزها شاهد شیوع بداخلاقی‌ها در بدنه این ورزش ها هستیم و برخی رزمی‌کاران حرمت مربیان شان را می‌شکنند و برای رسیدن به شهرت حاضرند دست به هر کاری بزنند.

دارنده مدال طلای رقابت های بین‌المللی کیک‌بوکسینگ 2016 ادامه داد: بی‌شک، رمز پیشرفت و ماندگاری در ورزش، توجه به مسائل فرهنگی و داشتن روحیه پهلوانی و جوانمردی است. قهرمانان ما اگر می‌خواهند نامی نیک از خود باقی بگذارند، باید شأن بزرگان و اساتید خود را حفظ کنند و هیچ‌گاه زحمات آنها را فراموش نکنند.

مربی آکادمی هنرهای رزمی شهدای چیذر، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی خود در این مجموعه اظهار داشت: سعی ما بر این است که در کنار آموزش فنون رزمی، مباحث اخلاقی را نیز در میان هنرجویان ترویج دهیم و بر داشتن روحیه جوانمردی و پهلوانی تاکید کنیم. همین موضوع باعث شده تا اعضای این باشگاه، رشد چشمگیرتری در تمامی سطوح هنرهای رزمی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بر لزوم دانش‌افزایی مربیان در امر آموزش هنرهای رزمی تاکید کرد و گفت: مربیان ما باید با علم روز ورزش آشنا باشند و به طور اصولی، تکنیک‌ها و مباحث فنی را به شاگردان منتقل کنند. در غیر این صورت، موجب دلزدگی و فراری شدن جوانان از ورزش های رزمی می‌شوند.

فدایی در پایان، با اشاره به برنامه‌های آینده خود یادآور شد: اسفند ماه دو رویداد مهم را در پیش دارم. یکی رقابت های جایزه نقدی ایران فایت و دیگری مسابقات جهانی کارگری که انشاء‌الله با قدرت، در یکی از این دو رویداد حاضر خواهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز