خبرگزاری کار ایران

اهل شعار و تبلیغات نیستم؛

عابدی: از تیم منتخب کارگران اعزامی به مستر المپیا هند حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۳۳

مسابقات پرورش اندام کارگران کشور، جام تعاون، روز جمعه به میزبانی سالن قمر بنی هاشم (ع) تهران برگزار خواهد شد تا نفرات برتر به اردوی تیم اعزامی به مسابقات مستر المپیا هندوستان دعوت شوند.

به گزارش ایلنا، رقابت های کشوری کارگران روز جمعه ( ۹ شهریور ماه جاری ) برگزار خواهد شد که حامی این مسابقات، مجموعه پوشاک « گوریلا » خواهد بود.

« بهزاد عابدی » مدیر مجموعه « بهامین » ابتدا در مورد فعالیت‌های این برند بین المللی در ایران گفت: سه سال پیش و بعد از دو سال تلاش و مذاکره، موفق به اخذ نمایندگی پوشاک گوریلا شدم که بزرگ ترین و معتبرترین شرکت تولید کننده پوشاک بدنسازی در جهان است.

وی افزود: حضور در عرصه ورزش بدنسازی، کار دلی است و به همین دلیل، ما به قصد سود بیشتر و یا تبلیغات، وارد بدنسازی ایران نشدیم.

عابدی ادامه داد: به دلیل علاقه ام به این ورزش، در طی سه سال گذشته، عملکرد خیلی ها را سنجیدم تا این که بهترین گزینه را آقای«جبلی» یافتم چرا که دیدگاه‌های بنده به ایشان بسیار نزدیک است. ضمن این که از دوستان قدیمی نیز هستیم.

عابدی: از تیم منتخب کارگران اعزامی به مستر المپیا هند حمایت می‌کنیم

حامی مسابقات کشوری کارگران درباره حمایت های خود از رقابت های کشوری کارگران تصریح کرد: بنده به دلیل این که دوست دارم به ورزش کشور خدمت کنم و البته هماهنگی خوبی که با آقای جبلی داشتم، تصمیم گرفتم در رقابت‌های روز جمعه، در کنار ایشان و قهرمانان باشم.

وی یادآور شد: از آن جا که گوریلا معتبرترین برند پوشاک بدنسازی در دنیاست، در نظر داریم به قهرمانان و اوورال های مسابقات کشوری کارگران، استفاده یک ساله از محصولات خود را اختصاص دهیم.

حمایت از تیم اعزامی به رقابت‌های مستر المپیا هندوستان موضوع دیگری بود که حامی مسابقات کشوری کارگران در این خصوص نیز گفت: روند حمایتی ما از تیم کارگران تا مسابقات هندوستان ادامه خواهد داشت و برای موفقیت ورزشکاران کشورمان در این پیکارها، برنامه های ویژه ای داریم.

حامی مسابقات کشوری کارگران در پایان، در مورد پیش‌بینی خود از نتایج نمایندگان ایران در رقابت‌های مستر المپیا هندوستان خاطرنشان کرد: به عنوان یک ایرانی بسیار علاقه مندم که تیم کشورمان قهرمان این مسابقات شود‌ که امیدوارم با حضور مدیری لایق همچون آقای جبلی، این اتفاق برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام ایران محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز