خبرگزاری کار ایران

روز پنجشنبه و در ورزشگاه قیانوری رقم خورد؛

جبلی و مرادی میهمانان ویژه مسابقات جنوب غرب تهران/ تدارک کسب بهترین نتایج در رقابت‌های مستر المپیا هندوستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۸۹

رقابت‌های پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک جنوب غرب تهران با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام به همراه نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی جنوب غرب تهران، روز پنجشنبه به میزبانی ورزشگاه قیانوری برگزار شد.

از جمله میهمانان ویژه این رقابت‌ها، « امید جبلی » رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام و «علیرضا مرادی» نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری بودند که با همراهان خود در سالن حضور پیدا کردند و باعث دلگرمی شرکت کنندگان شدند.

جبلی و مرادی که بدون شک متحدترین، همدل‌ترین و البته موفق ترین زوج ورزش پرورش اندام ایران را تشکیل داده‌اند، در مدت حضور خود در فدراسیون ورزش کارگری، منشا خدمات و افتخارآفرینی‌های فراوانی شده اند.

پس از قهرمانی تیم منتخب کارگران کشورمان در مسابقات مستر المپیا روسیه که سال گذشته در مسکو برگزار شد، حالا جبلی و مرادی در اندیشه آماده ساختن تیمی قدرتمند برای شرکت در رقابت‌های مستر المپیا هندوستان هستند، مسابقاتی که مهر ماه آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز