خبرگزاری کار ایران

مربی تیم سوارکاری تهران:

آناتومی بدن بیرامی مناسب سوارکاری است/ بیرامی باشگاه سمند را متحول کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۵۷

مربی تیم سوارکاری تهران گفت: در مسابقات اخیر پرش با اسب، «حمید رضا بیرامی» بدون خطا به کار خود پایان داد و این نویدی برای آینده روشن این ورزشکار مستعد است.

به گزارش ایلنا، «قدرت گراوند» ضمن بیان این مطلب افزود: هفته گذشته، رقابت‌های پرش با اسب در باشگاه سوارکاری شهدا برگزار شد که طی آن، « حمید رضا بیرامی» برای چندمین بار در چند رقابت اخیر، این بار نیز بدون خطا، مسابقه خود را به پایان رساند.

وی ادامه داد: این ورزشکار به دلیل این که سابقه طولانی در ورزش های رزمی دارد و از قهرمانان رشته «سامبو» در ایران و آسیا بوده، آناتومی خوبی برای ورزش سوارکاری دارد. ضمن اینکه از تمرینات منظم و پشتکار خوبی هم برخوردار است.

قهرمان کمانگیری روی اسب ایران با اشاره به رنکینگ بیرامی در ورزش پرش با اسب، خاطرنشان کرد: رنکینگ وی بسیار خوب است، چرا که در چند مسابقه اخیر، بدون خطا کار خود را به پایان رسانده است.

گراوند درباره برنامه های آینده بیرامی نیز یادآور شد: بیرامی خود را برای مسابقات کشوری رده مالکین آماده می‌کند که بنده باتوجه به تمرینات مستمر و انگیزه بالای وی، مطمئنم آینده خوبی در انتظار این ورزشکار خواهد بود.

مربی سوارکاری کشور در پایان، به وضعیت این ورزش در مجموعه سوارکاری سمند اشاره کرد و گفت: این مجموعه با مدیریت و نگاه عالی آقای بیرامی، شرایط بسیار خوبی دارد و اکنون یکی از مجموعه های موفق در سوارکاری تهران محسوب می شود. در حال حاضر چه در بخش همگانی و چه در زمینه قهرمانی، وضعیت خوبی داریم که این دستاوردها، ثمره مدیریت مجموعه است که حقیقتا جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز