خبرگزاری کار ایران

از سوی حوزه بسیج ادارات صورت گرفت؛

تجلیل از فرماندهان و فعالان بسیج ادارات شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۰۳۷

در مراسمی از فرماندهان پایگاه‌ها و فعالان بسیج ادارات شهرستان‌ری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این آیین که  هادی تمهیدی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، سرهنگ ابراهیم رفیعی، فرمانده بسیج ادارات، نماینده حوزه ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ری، روسای دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری حضور داشتند، هدایت‌اله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، بسیجیان را وارثان نام افرادی دانست که عزت و اقتدار امروز میهن اسلامی، مدیون همت، تلاش و پایمردی آنان است. عزتی که رزمندگان در سال‌های دفاع از ایران اسلامی آفریدند، امروز، دشمنان ما به آن غبطه می‌خورند.

 وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ایجاد اتحاد و انسجام میان همه اقشار مختلف مردم اظهار داشت: سال‌های دفاع مقدس، انسجام و وحدت حرف اول را می‌زد و رزمندگان ما با کمترین امکانات و تجهیزات مقابل دشمن سرتا پا مسلح ایستادگی کردند و از شرف و کیان خود نگذشتند.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن به خود اجازه تعدی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهد چراکه خوب می‌داند، بسیجیان امروز کشور، فرزندان همان بسیجیان سال‌های جنگ تحمیلی و فرزندان حضرت روح الله(ره) هستند.

جمالی‌پور با اشاره به تهدیدات دشمن در قالب جنگ نرم گفت: امروز دشمن دنبال ایجاد تفرقه و توطیه میان ملت است و همه بسیجیان باید مظهر وحدت و اتحاد در کشور باشند.

رییس شورای اداری شهرستان ری از بسیجیان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد و افزود: ایران اسلامی از توانمندی و ظرفیت بالایی برخوردار است و باید با مدیریت جهادی و اعتقاد به نیروی بسیج برای خودکفایی و رونق کشور گام برداریم.

گزارش ایلنا حاکی است، ابتدای این مراسم، سرهنگ ابراهیم رفیعی، فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان ری به تشریح اقدامات و فعالیت‌های این حوزه پرداخت و گفت: حوزه بسیج ادارات با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر و در قالب 28 پایگاه فعالیت‌های محوله خود را پیگیری و اجرا می‌کند.

به گفته وی، عملیاتی کردن موضوع پدافند غیرعامل، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و آموزشی، اجرای ویژه برنامه‌های داخلی در سطح ادارات و همکاری رسانه‌ای با کانون خبرنگاران و فعالان بسیج رسانه شهرستان ری از جمله این فعالیت‌هاست.

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز