خبرگزاری کار ایران

کاشانکی خوش درخشید؛

مرادی: کسب 3 مدال طلا و نقره در روز اول نشان‌دهنده قدرت تیم ایران است/ مدال‌های تیم ایران افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۱۱۴

سرپرست تیم منتخب پرورش اندام ایران در مسابقات مستر المپیا مسکو گفت: کسب سه مدال ارزشمند در روز نخست مسابقات مسکو نشان از قدرت تیم ایران دارد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های پرورش اندام مستر المپیا روسیه از دیروز (شنبه) در شهر مسکو آغاز شد که تیم منتخب کارگران ایران به نمایندگی از کشورمان در این رویداد بین المللی شرکت کرده است. در روز نخست این مسابقات ، تیم کشورمان موفق به تصاحب دو مدال طلا و یک نقره شد.

«علیرضا مرادی» در مورد نتایج تیم ایران در اولین روز رقابت های مستر المپیا مسکو خاطرنشان کرد: محمد کاشانکی در دسته قدی ۱۸۴- و علی بیگلو در دسته قدی ۱۸۴+ قهرمان شدند. ضمن این که یاسین لک در دسته قدی ۱۸۰- مدال نقره گرفت.

وی افزود: کاشانکی کار بزرگی انجام داد و علاوه بر کسب نشان طلا، عنوان قهرمان قهرمانان را نیز از آن خود کرد. ضمن این که جواز شرکت در مسابقات مستر المپیا آمریکا را به دست آورد که افتخاری بزرگ برای خود وی و همچنین ورزش کارگری ایران محسوب می شود.

نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: در روز دوم مسابقات ، ۵ نماینده خواهیم داشت که انتظار داریم حداقل ۳ مدال طلا برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

مرادی با بیان این که این افتخارات در تاریخ ورزش کارگری ایران بی سابقه است٬ اظهار داشت: کسب چند مدال باارزش و سایر افتخارات نمایندگان کشورمان در مسابقات مسکو٬ برای نخستین بار در ورزش کارگری ایران اتفاق می افتد.

سرپرست تیم منتخب پرورش اندام کارگران ایران در رقابت های مستر المپیا مسکو در پایان گفت: این افتخارات علاوه بر زحمات ورزشکاران و همچنین مدیریت مطلوب آقای جبلی٬ در سایه حمایت های مادی و معنوی شرکت تجارت کالا ورزشی مرادی و پسران حاصل شد که امیدوارم با این مدال ها توانسته باشیم زحمات این عزیزان را به خوبی پاسخ داده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز