خبرگزاری کار ایران

مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران:

همایش بزرگ ایثارگران در ری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۷۰۲

همایش بزرگ ایثارگران شهرستان ری در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این تصمیم در جلساتی که با حضور دکتر یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور، تمهیدی، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سرهنگ طلوعی فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، اکبر حیدریان مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران ، منصوری معاون و مهدی بی باک مشاور مدیر کل خانه ایثارگران کشور، صفری رییس کمیته امداد شهرستان ری، محمد ابوالقاسمی، حسن عزیزوکیلی،  محسن حسن پور،  خسرو ابوفاضلی، سید اسماعیل موسوی، سرهنگ علنچری، سید محمود موسوی، سید محمد حسینی،  نفیصی، سید کاظم خرمدره، سید حسین خرمدره، حسین حیدریان، محمد علی کریمی، محسن شیرازی نژاد و خانم ها سلیم زاده و خوش نظر عضو خانه ایثارگران جنوب استان تهران حضور داشتند، اتخاد شد.

در این جلسات ضمن تدوین برنامه‌ها و شیوه همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان، کمیته‌ها و مسئولان آن برای برگزاری هر چه بهتر همایش بزرگ ایثارگران نیز مشخص شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری درجلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ ایثارگران اظهار داشت: بر خود می‌بالیم که یادواره و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در شهرستان ری برگزار خواهد شد.

هادی‌تمهیدی گفت: با هیچ قیمتی و درصدی نمی‌توان به این عزیزان که جان خود را برای انقلاب گذاشته‌اند ارزش گذاشت. ارزش شهدا، جانبازان و ایثارگران قیمت ندارد چرا که آنان با خدا معامله کردند و هر کاری برایشان انجام شود، ناچیز است.

معاون فرماندار شهرستان ری همچنین گفت: فرمانداری تمام تلاش و کمک برای این یادواره انجام خواهد داد.

در ادامه این مراسم  دکتر محمد یزدان پرست دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور ضمن تسلیت ایام محرم گفت: از سال 81 این خانه با هدف ارایه خدمات به جانبازان و ایثارگران تشکیل شده است.

وی ادامه داد: به عنوان یک جانباز و بسیجی درد  و آلامی که عزیزان جانباز و ایثارگر از جنگ با خود به یادگار دارند را درک می کنم و متاسفانه برخی مدیران با این عزیزان بداخلاقی کرده و برخورد خوبی نداشته اند و تصمیم گرفته ام با مسئولیتی که دارم تا حد توان به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنم به دلیل آنکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی باید حفظ شود و وظیفه شرعی و قانونی و رضای خداوند را بدست آورده ایم.

یزدان پرست در ادامه افزود: امام راحل آن زمان اعلام کرده بودند، املاکی که از خاندان شاه ملعون بجا مانده بفروشید و به مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنید.

دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور با اشاره به اینکه بسیج و سپاه جایگاه مقدسی است، گفت: انشااله بتوانیم اولین گام که برگزاری یادواره  است را به خوبی انجام دهیم و  در ادامه کارهایی در دست اجرا خواهیم داشت که به مشکلات آنان رسیدگی شود.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن تسلیت شهادت اباعبداله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش گفت: همه  ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم و آنچه را که در توان داشته باشم برای هر چه بهتر برگزار شدن همایش بزرگ ایثارگران انجام خواهم داد و حوزه بسیج شهرستان نیز آمادگی دارد تا در این کار بزرگ، حضور موثری داشته باشد.

طلوعی ادامه داد: سه هزار مدیرکل طراز اول در کشور وجود دارد و از طرفی 219 هزار شهید تحویل این انقلاب و نظام داده شده است به ازای هر نفر از این مدیران 72 نفر شهید شدند که ما این مسئولیت را عهده دار شده ایم و به همین دلیل در قبال این شهدا بدهکار هستیم و هر کاری از دستمان برمی آید باید برای این عزیزان و خانواده های معظم شهدا انجام دهیم.

در ادامه این مراسم مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران نیز در سخنانی گفت: برای برگزاری هر چه بهتر یادواره تا کنون چندین جلسه با حضور اعضا که خود از ایثارگران هستند، برگزار شده است و کمیته ها و کارگروههای مربوطه تشکیل  و مسئولیت ها مشخص شده است.

اکبرحیدریان با تاکید بر اینکه تجلیل از رشادت های جوانان غیور میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس وظیفه همه است، اظهارداشت: برای برگزاری مراسم یادواره برنامه هایی از قبیل سخنران، تواشیح، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است.

مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران عنوان کرد: برای سخنرانی این مراسم باشکوه از مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری دعوت بعمل آمده است.

حیدریان زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت  را مقدس دانست و بیان داشت: در این مراسم از تمامی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرهای استان تهران دعوت شده اند.

مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران از حمایت های حضرت آیت الله ری شهری تولیت محترم آستان مقدس حضرت‌عبدالعظیم حسنی(ع)، سردار محمدرضا نقدی ریاست بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی جانشین محترم سازمان بسیج مستضعفین، سردار عبدالرضا آزادی معاون سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ بوربور جانشین سپاه سیدالشهدا(ع)، سرهنگ طلوعی فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ری، هادی تمهیدی معاون سیاسی انتظامی و مهدی مجیدی معاون مالی اداری فرماندار شهرستان ری برای همکاری در جهت هر چه بهتر برگزار شدن همایش بزرگ ایثارگران در ری تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه منصوری معاون مدیرکل خانه ایثارگران کشور، خسرو ابوفاضلی دبیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران و دیگر اعضاء برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر همایش‌ایثارگران نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز