خبرگزاری کار ایران

۳ ورزشکار ایران در جام الماس خوش درخشیدند؛

مرادی: بهترین‌ها را به مستر المپیا مسکو می‌بریم/ امروز آخرین بازبینی قبل از اعزام

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۹۲۳

سرپرست تیم منتخب پرورش‌اندام کارگران ایران در مسابقات مستر المپیا مسکو گفت: با نفرات خوبی که در تیم حضور دارند، بهترین نتایج را در رقابت‌های روسیه کسب خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، مسابقات پرورش‌اندام مستر المپیا روسیه اوایل‌هفته آینده به میزبانی شهرمسکو برگزار خواهد شد. براین اساس تیم منتخب کارگران ایران نیز به نمایندگی از کشورمان در این رویداد بین‌المللی شرکت می‌کند.

«علیرضا مرادی» در مورد وضعیت تیم کشورمان پیش از اعزام به روسیه خاطر نشان کرد: شرایط تیم بسیار عالی است و ما بهترین ها را با خود به مسکو می‌بریم.

وی افزود: آخرین بازبینی نفرات اعزامی به مسابقات مستر المپیا مسکو امروز (چهارشنبه) در محل آکادمی ایران فیزیک برگزار می‌شود تا ورزشکاران اعزامی با آمادگی‌کامل راهی رقابت‌های روسیه شوند.

نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری در مورد نتایج تیم کشورمان در مسابقات مسکو اظهار داشت: با ورزشکاران خوب و آماده‌ای که در ترکیب تیم حضور دارند، برای کسب بهترین نتایج و تصاحب جام قهرمانی راهی روسیه می‌شویم.

مرادی ادامه داد: مسابقات جام الماس خلیج فارس که هفته گذشته به میزبانی کشورمان برگزار شد، محک خوبی برای نفرات اعزامی به رقابت های مستر المپیا مسکو بود. در آن مسابقات٬ ۳ قهرمان تیم کارگری وارد جرگه حرفه‌ای ها شدند که این قهرمانان٬ جزو تیم اعزامی به رقابت‌های روسیه نیز هستند.

سرپرست تیم منتخب پرورش اندام کارگران ایران در مسابقات مستر المپیا روسیه٬ درباره برنامه این پیکارها نیز گفت: ما ساعت ۷/۳۰ روز پنجشنبه (فردا) راهی مسکو می‌شویم. مراسم وزن کشی روز جمعه برگزار خواهد شد و روزهای شنبه و یکشنبه نیز مسابقات آغاز می شود.

مرادی در پایان تصریح کرد: برای آماده‌سازی تیم منتخب کارگران جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات روسیه٬ خیلی ها زحمت کشیدند؛ از جمله آقای «امید جبلی»رئیس انجمن پرورش‌اندام فدراسیون ورزش کارگری که البته به دلیل آماده نشدن پاسپورت خود نمی‌توانند در روسیه کنار تیم باشند. همچنین باید از حمایت های شرکت تجارت کالای ورزشی مرادی و پسران نیز تقدیر و تشکر کنم که در این مدت٬ حامی و مشوق خوبی برای قهرمانان بوده اند که امیدوارم با کسب نتایج درخشان در پیکارهای مسکو بتوانیم پاسخ زحمات این عزیزان را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز