خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک:

انتظار اهالی کهریزک برای تحقق وعده های شهرداری تهران به سر رسید

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۱۳

پس از گذشت 4 ماه از پیگیری شورای شهر کهریزک مبنی بر اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران در این شهر به ثمر نشست.

حسن محمدی‌فرد با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا افزود: در راستای رفع مشکلات عمرانی چندین و چند ساله اهالی شهر کهریزک جلسات متعددی از سوی شورای اسلامی شهر کهریزک با مدیران شهرداری تهران برگزار شد که خوشبختانه پیگیری‌های مستمر انجام شده به انتظار طولانی اهالی شهرپایان داد و شهرداری تهران پس از اجرای طرح عمرانی آسفالت خیابان بهشتی اکنون اجرای پروژه آسفالت محور جاده قدیم قم را در دستور کار خود قرار داده است.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک اظهار داشت: جاده قدیم قم به عنوان یکی از شاهراه های اصلی شهر، یکی از معابر پرتردد جنوب استان محسوب می‌شود که روزانه تعداد قابل توجهی از وسایل نقلیه سنگین به ویژه خودروهای حمل زباله شهرداری تهران از این محور عبور می کنند. به همین منظور به جبران خسارات عمرانی و فیزیکی وارد شده به این معابر، شهرداری تهران جهت اصلاح و بهبود اوضاع عمرانی این معبر ، طرح روکش آسفالت این محور را در اولویت برنامه های توافق شده خود با شهرداری و شورای شهر کهریزک قرار دارد.

وی افزود: بر اساس تعهد انجام شده، عملیات عمرانی زیرسازی و آسفالت محور قدیم قم به مساحت 15 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت از سوی مدیریت شهرداری تهران آغاز شده و در این طرح بیش از 50 هزار تن آسفالت در این محور توزیع می‌شود که با توجه به اقدامات زیرسازی و شیب‌بندی مناسب خیابان، بخش قابل توجهی از مشکلات عمرانی این خیابان برطرف و ایمن سازی مسیر را به همراه خواهد داشت.

محمدی‌فرد با اشاره به موقعیت جغرافیایی اجرای این پروژه گفت: طرح آسفالت به اجرا درآمده از سوی شهرداری تهران از ابتدای محدوده شهرداری کهریزک واقع در ایستگاه مترو کهریزک آغاز و تا انتهای مهدی‌آباد مقابل سازمان پسماند آرادکوه را در بر می گیرد و سایر فعالیت‌های عمرانی  این معبر نیز در قالب تعویض و نوسازی جداول بلوار پس از اتمام پروژه آسفالت به اجرا درمی‌آید .

وی افزود: برای مجموع پروژه های عمرانی پیش‌بینی شده در محور جاده قدیم قم  در قالب آسفالت جاده، جدول‌گذاری، مکانیزه سازی پل عابر پیاده مقابل ایستگاه متروی کهریزک و تکمیل پل زیر گذر حدود 10 میلیارد تومان اعتبار از سوی شهرداری تهران تخصیص یافته که اجرای پروژه های مذکور در فواصل زمانی مناسب تا پایان سال جاری به اجرا درمی آید.

رییس شورای شهر کهریزک در ادامه به سایر پروژه‌های عمرانی شهر که از سوی شهرداری کهریزک در حال اجراست، اشاره کرد و گفت: اصلاح زیرساخت‌های معابر فرسوده و شهرک‌های نوساز شهر کهریزک یکی از برنامه های اولویت‌دار شهرداری کهریزک در سال 95 عنوان شده که در راستای تحقق این برنامه هم اکنون در همه محلات شهر از جمله اراضی سمیعی، فرمانداری، دادگستری، صادق آباد، کریم آباد و سایر محله‌های تازه تاسیس و قدیمی شهر که نیاز به مرمت و زیرسازی داشته اند شاهد اجرای پروژه های عمرانی در قالب روکش آسفالت، جدول گذاری، نهرسازی و... هستیم که مجموع این فعالیت های عمرانی در بهبود سیمای شهر، کاهش مشکلات عمرانی و ترافیکی اهالی شهر و افزایش رضایت مندی شهروندان تاثیر به سزایی داشته است.

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز