خبرگزاری کار ایران

معاون مالی شهرداری منطقه ۲۰ خبر داد:

توزیع بیش از 190 هزار فیش عوارض در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۳۷

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 20 از توزیع 190هزار و 621 قبض عوارض نوسازی و پسماند در این منطقه جنوبی خبر داد.

شهلا زارعی با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران گفت: قبوض عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند وعوارض تابلوهای اصناف به همراه بروشورهای اطلاع رسانی با همکاری اداره پست و نظارت نماینده فنی اداره کل تشخیص وصول درآمد شهرداری تهران و کارشناسان اداره درآمد بین شهروندان این منطقه توزیع شد.

زارعی در خصوص نحوه پرداخت قبوض گفت: مودیان می توانند قبوض خود را به صورت غیر حضوری با استفاده از  شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبوض و از طریق اینترنت بانک ، همراه بانک، تلفنبانک، سامانه تلفنی 137 و کلیه درگاه های اینترنتی بانکهای عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

وی ادامه داد: شهروندانی که قبوض خود را از طریق بخش پرداخت الکترونیک عوارض پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir پرداخت کنند، در قرعه کشی جوایز خوش حسابی شرکت خواهند کرد.

زارعی تصریح کرد: مهلت پرداخت قبوض به منظور شرکت در قرعه کشی جوایز خوش حسابی تا پایان اسفند ماه سال جاری پیش بینی شده و در صورت پرداخت به موقع، از تخفیف 10درصدی خوش حسابی و جلوگیری از 9 درصد زیان دیرکرد استفاده خواهند کرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 20 افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع ؛ستاد پاسخگویی به مودیان در اداره درآمد منطقه20 مستقر است و شهروندان می توانند جهت رفع اشکالات احتمالی در فیش های انبوه عوارض نوسازی؛ مشاغل و پسماند و طرح سئوال و ابهامات به این  اداره مراجعه کنند؛ همچنین سامانه تلفنی 137 و 1888به منظور ارائه درخواستها و نظرات شهروندان آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز