خبرگزاری کار ایران

اولین نشست خبری رسمی تاریخ جواد آباد در شهرداری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۲۲

اولین نشست خبری رسمی تاریخ ادارات جواد آباد که وسیع ترین بخش استان تهران است، در محل شهرداری جوادآباد برگزار شد.

اولین نشست خبری رسمی تاریخ جواد آباد به همت مهدی کچویی، شهردار، و حمزه موج باف‌ها کچویی، رئیس شورای اسلامی شهر جوادآباد، در محل این شهرداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست خبری که با حضور مهدی کچویی، شهردار، حمزه موج بافها کچویی، رئیس شورای اسلامی شهر جوادآباد، به همراه عبدالعظیم اردستانی و محسن ظفر، اعضای این شورا، در صبح شنبه، ۲۵ بهمن ۹۳، برگزار شد، مشاور امور رسانه ای شهرداری و شورای اسلامی شهر جوادآباد گفت: این اولین نشست خبری رسمی در بین ادارات دولتی بخش جواد آباد است که بی سابقه بوده و به مناسبت ۲۶ بهمن ماه سالگرد انتصاب مهدی کچویی به عنوان شهردار جوادآباد برگزار می شود.

علیرضا مهدی زاده افزود: در چهار ماهه اخیر، عملکرد شهرداری جوادآباد در رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و رایانه‌ای بیش از ۵۰۰ بار به صورت خبر دیده شده است.

وی همچنین پیش فراخوان اولین جشنواره رسانه‌ای و پژوهشی جنوب استان تهران با عنوان " شهر پاک و پیشرو؛ جواد آباد " را که شامل خبرها، تحلیل‌ها، نقدها، عکس‌ها و گفتگوهای رسانهای و مقاله‌های علمی و پژوهشی مرتبط با شهر جوادآباد را اعلام کرد و افزود: فراخوان این جشنواره از دهه اول اسفند اعلام عمومی می شود و اختتامیه این جشنواره نیز ۱۷ مرداد ۹۴ مصادف با روز خبرنگار خواهد بود. همچنین در ابتدای این نشست خبری، کلیپی از برنامه ها و پروژه ها ی عمرانی و فرهنگی اجرا شده و در دست اجرای شهرداری جواد آباد پخش شد و سپس مهدی کچویی شهردار، حمزه موج بافها کچویی، رئیس شورای اسلامی شهر جوادآباد، به همراه عبدالعظیم اردستانی و محسن ظفر اعضای این شورا به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

همچنین در حاشیه این نشست خبری، خبرنگاران استان تهران به همراه مهدی کچویی، شهردار، و اعضای شورای اسلامی شهر جوادآباد پس از قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام جوادآباد، از پروژه های عمرانی و رفاهی شهرداری جوادآباد از جمله پارک امام علی(ع) بازدید به عمل آوردند.

در پایان این نشست نیز ارباب جراید و رسانه‌های گروهی توسط مهدی کچویی، شهردار، و حمزه موج بافها کچویی، رئیس، و دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر جوادآباد تقدیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز