خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

نمایشگاه کتاب در شهرستان قرچک بر پا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۴۳

فرماندار قرچک از برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان قرچک خبر داد.

علی صادقی به اهمیت نقش کتاب در تکامل جوامع انسانی اشاره کرد و افزود: تمام بزرگان و دانشمندان تاریخ بشری از طریق کتاب و کتابخوانی جاودانه ماندند.

به گزارش ایلنا، وی اظهار داشت: یکی از بهترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی و نهادینه ساختن آن بین مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ارتقای سطح کمی و کیفی کتاب‏خوانی در کشور را یکی از دغدغه‏‌های رهبر معظم انقلاب اعلام کرد.

وی بیان داشت: ترویج و گسترش امر کتاب و کتابخوانی در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان بر دوش همه مسوولین نظام است.

علی صادقی گفت: در این نمایشگاه تعداد زیادی از کتاب‌های مفید در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، کمک درسی، دانشگاهی و اندیشه اسلامی آماده عرضه به شهروندان و بخصوص دانش آموزان و دانشجویان است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردن دسترسی بیشتر دانش آموزان، دانشگاهیان و خانواده‌ها به منابع علمی روز با استفاده بیشتر از این منابع عنوان کرد.

فرماندار قرچک در پایان افزود: این نمایشگاه از ۲ الی ۸ آذر ماه جاری به آدرس قرچک، خیابان اصلی، روبروی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۱۹ برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند به این مکان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز