خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک:

۱۲ فروردین نمونه بزرگ مردم‌سالاری دینی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۹۱

یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه از مهم‌ترین و بزرگترین اعیاد امت قهرمان ایران اسلامی است و باید از تمام توان برای بزرگداشت این روز بزرگ استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: روز ۱۲ فروردین نمونه بزرگ مردم‌سالاری دینی اتفاق افتاد.

به گزارش ایلنا، علی صادقی با تبریک عید نوروز و تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: ۱۲ فروردین نتیجه انقلاب اسلامی، روز ظاهر و منکشف شدن حکومت عدل الهی و حقیقت پیدا کردن بهار آزادی است.

وی با بیان اینکه ۱۲ فروردین ماه از تمامی روزها جدا شده است، افزود: یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه از مهم‌ترین و بزرگترین اعیاد امت قهرمان ایران اسلامی است و باید از تمام توان برای بزرگداشت این روز بزرگ استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه روز ۱۲ فروردین نمونه بزرگ مردم‌سالاری دینی اتفاق افتاد، افزود: در این روز بزرگ مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی در راستای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی، با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق درصد آرای خود، یکپارچگی و انسجام اسلامی و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.

صادقی با اشاره به اینکه در روز دوازدهم فروردین مردم غیور ایران در همه پرسی آزاد شرکت کردند و به نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) رأی مثبت دادند، ادامه داد: امروز به برکت اسلام، قرآن کریم و انقلاب و نظام اسلامی و با رهبری‌های داهیانه خلف صالح خمینی کبیر(ره)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، بیداری و قیام ملت‌های مسلمان علیه نظام‌های طاغوتی جهان را شاهد هستیم.

فرماندار قرچک با اشاره به اینکه امروز نیز باید دست رد بر سینه‌ زورگویان خارجی زده و آنان را به زباله‌دان و موزه عبرت‌های تاریخ سپرد، اظهار داشت: تاثیرات اسلام‌خواهی ناشی از الگوپذیری مردم جهان از انقلاب اسلامی ایران به وضوح در جهان دیده شده است و بسیاری از کشورها با الهام از جمهوری اسلامی ایران، فریاد اسلام‌خواهی و مبارزه با طاغوت را با شعار " الله اکبر " سر داده‌اند.

وی در پایان با تبریک این روز فرخنده گفت: مردم متعهد، متدین، ولایتمدارایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور شهرستان قرچک با تلاش برای تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» بار دیگر بر حفظ و پاسداری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی پافشاری کرده و روز جمهوری اسلامی را به عنوان روز مقدس و تاریخی گرامی می‌دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز