خبرگزاری کار ایران

به همت شاعران ورامین؛

عصر شعر در انتظار بهار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۳۸

شاعران ورامینی در نظر دارند با نزدیک شدن به سال نو و بهار طبیعت عصر شعری با عنوان در انتظار بهار برگزار نمایند.

شاعران ورامینی در نظر دارند با نزدیک شدن به سال نو و بهار طبیعت عصر شعری با عنوان در انتظار بهار برگزار کنند.

به گزارش ایلنا، دبیر برگزار کننده جشنواره با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز بهار طبیعت در نظر داریم در یک گرد همایی شاعرانه، عصر شعری با عنوان در انتظار بهار برگزار نماییم تا اهالی شعر ورامین سروده های خود را برای علاقه مندان بسرایند.

فرشاد فروزان اظهار داشت: طبق هماهنگی های به‌عمل آمده با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، مقرر شده از تمامی شاعرانی که تازه پا در این عرصه نهاده اند و شاعران صاحب نامی که سالیان سال به سرودن اشعار می‌پردازند دعوت شود تا فضایی معنوی و پربار را در این روز رقم زنند.

وی افزود: این مراسم تنها مختص به این قشر نیست و تمامی علاقه مندان به هنر و خانواده ها می‌توانند با حضور در این مراسم خود را سهیم در این روز به یادماندنی نمایند.

دبیر برگزار کننده جشنواره ادامه داد: شاعران نام آشنایی همچون منوچهر سوری، محمد تقی قشقایی، طاهره ده پایینی، مجید مه آبادی، نیما مقدم، اکبر شیرازی و مهرداد انتظاری در این مراسم به سرودن شعر خواهند پرداخت.

شاعر ورامینی گفت: از استاد بزرگ سعید وزیری نیز دعوت شده تا در این روز در وصف بهار و سال نو به توصیفاتی بپردازد و حال و هوای شعر ورامین را مورد نقد و بررسی قرار دهد.

فروزان در پایان گفت و گوی خود ضمن دعوت از تمامی شهروندان ورامینی به این مراسم اظهار داشت: این جشنواره روز پنج شنبه ۲۲ اسفند ماه سال جاری و از ساعت ۳۰/۱۴ در محل فرهنگ سرای رازی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز