خبرگزاری کار ایران

فرماندار دماوند:

رفع مشکلات روستائیان از دغدغه‌های مدیران دولت یازدهم است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۷۰

" ناصر محمودی فرد " فرماندار دماوند رفع مشکلات روستاییان را از جمله دغدغه‌های مدیران دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات روستاییان، با مدیران ادارات مرتبط با این مشکلات در جمع روستاییان حاضر شدیم تا نسبت به رفع سریع این مشکلات اقدام نماییم.

ایلنا: " ناصر محمودی فرد "، فرماندار دماوند رفع مشکلات روستاییان را از جمله دغدغه‌های مدیران دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات روستاییان، با مدیران ادارات مرتبط با این مشکلات در جمع روستاییان حاضر شدیم تا نسبت به رفع سریع این مشکلات اقدام نماییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شمالشرق استان تهران فرماندار دماوند در جمع روستائیان روستای " آرو " بیان داشت: برخی مشکلات نیازمند طی مراحل اداری است و برخی دیگر را با حضور مدیران ادارات می‌توان در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع کرد که این بازدید روستایی به منظور بررسی مشکلات از نزدیک انجام شد.

" محمودی فر " جابه جایی تیرهای برق و شبکه های توزیع، مشکلات مخابراتی و ارتباطی، زمین‌های واگذاری توسط بنیاد مسکن به اهالی، بهداشت و درمان، زمین‌های واگذاری شده به برخی اشخاص حقیقی برای فعالیت های کشاورزی، معوقات وام‌های کشاورزان به بانک کشاورزی و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی زمین‌های ملی را از جمله مشکلات مطرح شده امروز توسط اهالی روستای " آرو " عنوان نمود.

وی در ادامه از مدیران شهرستان خواست نسبت به رفع مشکلات روستاییان که از جمله تولید کنندگان شهرستان هستند، تلاش جدی تر داشته باشندو اظهار داشت: شرایط باید به گونه‌ای باشد تا روستائیان در روستاها بمانند و از مهاجرت به شهرها به جهت اشتغال جلوگیری شود.

فرماندار دماوند در پایان این بازدید از مدیرعامل بانک کشاورزی شهرستان دماوند خواست تا شرایطی فراهم کند تا کشاورزان بتوانند نسبت به پرداخت اقساط معوقه خود اقدام کنند.

روستای " آرو " با ۱۳ شهید دفاع مقدس در فاصله ۴۰ کیلومتری دماوند قرار دارد.

این روستا با حفظ بافت سنتی خود دارای بیش از ۳۰۰ خانوار ثابت و جمعیتی حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر را در خود جای داده و کمتر مهاجری را می توان در این روستا مشاهده کرد.

روستاهای هویر، دهنار، کهنک، مومج، یهر، آرو، سیدآباد، کلاک، رودافشان، سربندان، جابان، مغانک، آئینه‌ورزان، گرمابسرد، سرخه ده و خسروان، از جمله روستاهای دهستان ابرشیوه و وسیع ترین دهستان از نظر جغرافیایی در منطقه شهرستان دماوند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز