خبرگزاری کار ایران

تجدید میثاق با امام(ره)، بیعت با رهبری؛

مسئولان پاکدشت در کنار مزار خمینی عزیز، دهه فجر را گرامی داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۳

مسئولان شهرستان پاکدشت با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

ایلنا: فرماندارپاکدشت، امام جمعه شهرستان ومسئولان دستگاههای اجرایی به همراه اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایی این شهرستان با حضور در حرم امام خمینی(ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید بیعت ‌کردند.

به گزارش " ایلنا " در حاشیه مراسم تجدید بیعت مسئولان شهرستان پاکدشت با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) درحرم امام راحل فرماندارپاکدشت، دهه فجر را یادآور ایثارگری های ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در مقابل رژیم ستمشاهی یاد کرد و افزود: هر چه از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد عزت، اقتدار، عظمت و صلابت ایران اسلامی بیشتر نمایان می شود.

" علیرضا قاسمی فرزاد "، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش‌های والای انقلاب و دستاوردهای پرافتخار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف برشمرد و افزود: باید به نحو شایسته و بابرگزاری برنامه‌های متنوع بتوانیم دستاوردها، ایثارگری‌ها و تلاش‌های انجام شده در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی را به آحاد مختلف مردم بیان کنیم.

وی دهه فجر را دهه سرافرازی ملت ایران و شکست استکبار جهانی برشمرد و بر تداوم راه امام راحل با پیروی از مقام معظم رهبری و عمل به وصایای شهدای گرانقدر تأکید کرد و گفت: ملت ایران امسال نیز با شکوه‌تر و با صلابت‌تر از سالهای گذشته با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب ومقام عظمای ولایت تجدید بیعت خواهند کرد وموجبات یاس ونامیدی دشمنان نظام رافراهم خواهند ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز