خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد نهم و دهم دی ماه ‌ورامین خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای ‌۱۰ دی ورامین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۵۱

مسئول ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم و دهم دی ماه ‌ورامین با تاکید بر اینکه روزهای ۹ و ۱۰ دی برای همیشه در تاریخ ورامین و کشور خواهند درخشید، از برگزاری یادواره شهدای ۱۰ دی ورامین خبر داد.

مسئول ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم و دهم دی ماه ‌ورامین با تاکید بر اینکه روزهای ۹ و ۱۰ دی برای همیشه در تاریخ ورامین و کشور خواهند درخشید، از برگزاری یادواره شهدای ۱۰ دی ورامین خبر داد.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی ‌در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بزرگداشت نهم و دهم دی اظهار داشت: ملت بصیر ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبری عزیز در ۹ دی ۸۸ به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده، انزجار خود را به تحرکات وقیحانه دشمنان داخلی که از بیگانگان حمایت می‌شدند، دادند.
مسئول ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم و دهم دی‌ماه شهرستان ورامین افزود: برخی آمدند انتخابات را که یکی از اصول و ارکان مردم سالاری نظام است زیر سئوال بردند، این بزرگ‌ترین جنایتی است که در سال ۸۸ رخ داد.
وی ادامه داد: ۱۰ دی سال ۵۷ و نیز ۹ دی ۸۸ روزهای درخشانی در تاریخ مردم ورامین هستند و این روز‌ها برای همیشه در تاریخ ورامین و کشور خواهند درخشید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: اما مردم ما نشان دادند که در دفاع از آرمان‌ها و دفاع از انقلاب شکوه‌مند اسلامی خود با کسی شوخی ندارند.
محمودی عنوان کرد: ۹ دی فرصتی مغتنم برای برپایی جلسات تحلیلی و تبیینی است، علاوه بر این، با توجه به تقارن ۲۸ صفر با نهم دی ماه امسال می‌توان از این فرصت تاریخی استفاده کرد.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین افزود: در ۱۰ دی ۱۳۵۷ مردم ورامین در حمایت از انقلاب اسلامی و ضرورت بازگشت امام راحل به میهن اسلامی تظاهرات کردند که در این راهپیمایی سه تن از بهترین مردم این دیار به شهادت رسیدند و در نهم دی ماه ۱۳۸۸، وارثان قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، جهت تجدید بیعت با مقام معظم رهبری بار دیگر کفن پوشیدند و با پای پیاده مقابل بیت مقام معظم رهبری حاضر شده و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند، به همین خاطر نهم و دهم دیماه در تاریخ انقلاب اسلامی مردم ورامین روزهای بزرگ و ارزشمندی است.
مسئول ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم و دهم دیماه شهرستان ورامین ادامه داد: در روز جمعه ششم دی‌ماه، مراسم گلباران مزار شهدای ۱۰ دی در حسینیه شاه حسین(ع) بعد از نماز جمعه ورامین برگزار می‌شود که سخنران این مراسم سید شهاب الدین چاووشی معاون استاندار تهران خواهد بود.
وی اضافه کرد: روز شنبه هفتم دی ماه نیز یادواره شهدای ۱۰ دی در مدرسه شهدای ۱۰ دی ورامین از ساعت ۹ صبح و روز هشتم دی ماه نیز یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ورامین از ساعت ۱۵ در سالن شهدای گمنام شهرستان با حضور ورزشکاران برگزار خواهد شد.
محمودی عنوان کرد: تجمع ولایت‌مداران بصیر با حضور مردم مومن و انقلابی ورامین در آستان مبارک امامزاده کوکب الدین(ع) از ساعت ۱۰ صبح روز هشتم دی‌ماه برگزار می‌شود.
این مسئول بیان داشت: روز نهم دی ماه شهرستان ورامین میزبان استاندار تهران و مدیران کل استان خواهد بود و در شب نهم دی ماه نیز مراسم عزاداری وفات نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی ائمه جماعات و کار‌شناسان مذهبی پیرامون بصیرت در کلیه مساجد برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تأکید کرد: روز سه شنبه مصادف با دهم دی‌ماه، تجمع مردمی امت حزب‌الله از ساعت ۹ صبح در مسجد چهارده معصوم(ع) ورامین با سخنرانی حجت‌الاسلام سید صدرالدین شریعتی برگزار خواهد شد.
محمودی گفت: مراسم یادواره شهدای ۱۰ دی شهرستان ورامین، روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه ورامین برگزار و از خانواده شهدای دهم دی تجلیل خواهد شد.
وی یادآور شد: تهیه جزوه و بروشور، ارسال پیامک‌های تبلیغی، نشست‌های تبیینی و تحلیلی در مدارس و دانشگاه‌ها، اعزام مبلغین و کار‌شناسان به مدارس و مراکز فرهنگی و برگزاری گفتمان‌های دینی و سیاسی، برگزاری مراسم نقد کتاب، تهیه فیلم قلاده‌های طلا و پخش آن در مدارس توسط آموزش و پرورش، اجرای برنامه‌های ویژه بصیرت‌افزایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فضا سازی شهری و نصب بنر توسط روابط‌عمومی شهرداری از جمله دیگر برنامه‌های گرامیداشت نهم و دهم دی ماه ورامین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز