خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت:

آموزش مهمترین اصل در پدافند غیرعامل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۶۱

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: آموزش مهمترین اصل در پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: آموزش مهم‌ترین اصل در پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.
به گزارش ایلنا، عین اله تاجیک در نشست پدافند غیر عامل که با حضور اعضاء این ستاد درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: پدافند غیر عامل به تمام فعالیت‌هایی گفته می‌شود که بدون استفاده از سلاح و ادوات جنگی از بروز خسارت جلوگیری و از جان مردم محافظت می‌شود.
وی ادامه داد: شهرستان پاکدشت به دلیل قرار گرفتن مناطق متعدد نظامی، انتظامی و نیروگاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید برای امنیت هر چه بیشتر این مکان‌ها تدابیری اندیشیده شود تا در صورت بروز بحران، کمترین آسیب را ببینند.
تاجیک تصریح کرد:: توجه به تاسیسات و زیرساخت‌های مهم از جمله آب و گاز می‌تواند در جلوگیری از بروز بحران کمک بسیاری کند که اداره‌های مربوطه باید با استفاده از لوازم و تجهیزات مقاوم اقدام به انتقال آب و گاز به منازل کنند.
وی اظهار کرد: آموزش مهم‌ترین اصل در پدافند غیر عامل محسوب می‌شود و تمام دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به آموزش نیروهای خود و مردم اقدامهای لازم را انجام دهند. تاجیک، ایجاد محلی امن برای پناه بردن مردم و ذخیره آذوقه و تجهیزات به عنوان اولویت‌های پدافند غیر عامل را ضروری دانست.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت گفت: همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل مانور مقابله با بحران هوایی و قطع راههای مواصلاتی در منطقه اردوگاهی شهید مظهر پاکدشت اجرا می‌شود که دستگاههای مختلف آمادگی خود را برای مقابله با این امر به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه توجه مسوولان به پدافند غیر عامل و ارتقا سطح آگاهی مردم شاهد کاهش خسارت‌های مالی و جانی در زمان بروز بحران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز