خبرگزاری کار ایران

سرهنگ آدینه‌وند خبر داد:

هوشیاری چوپان اسکناس‌های تقلبی را لو داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۳

در پی انجام معامله چند رأس احشام در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان پیشوا و با هوشیاری چوپان گوسفندان، تعداد ۱۰۰ قطعه چک پول تقلبی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال از خریدار کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا گفت: در پی انجام معامله چند رأس احشام در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان پیشوا و با هوشیاری چوپان گوسفندان، تعداد ۱۰۰ قطعه چک پول تقلبی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال از خریدار کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سلمان آدینه وند اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع مابین طرفین معامله در یکی از مناطق روستایی حومه پیشوا، بلافاصله مأموران پاسگاه یوسف رضا شهرستان، جهت بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل گزارش شده، مشاهده کردند که در پی معامله چندین رأس گوسفند، طرفین معامله با یکدیگر درگیر شده و چوپان گوسفندان، مدعی تقلبی بودن چک پول‌هاست.

این مسئول عنوان کرد: در بررسی مأموران مشخص شد چک پول‌ها جعلی بوده و خریدار با ترفند، قصد فریب صاحب احشام را داشته است.

آدینه وند با اشاره به دستگیری فرد مذکور واعزام وی به زندان با قرار ۱۰۰ میلیون تومانی اعلام کرد: هریک از شهروندان که به طریق مشابه مورد کلاهبرداری و سوءاستفاده قرار گرفته‌اند، می‌توانند به پلیس آگاهی شهرستان پیشوا مراجعه و طرح شکایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز