خبرگزاری کار ایران

سردار کارگر:

توصیه‌های رهبر معظم انقلاب؛ ملاک عمل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

کد خبر : ۱۵۸۲۰۸

دفاع مقدس فراجناحی و متعلق به همه مردم است و همگان به رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ گفت: توصیه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب ملاک عمل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سردار «بهمن کارگر» در دیدار با رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و تعدادی از مدیران و کارکنان این سازمان این مطلب را عنوان کرد.

وی با تاکید بر تحقق منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: فرهنگ توصیه شده رهبر معظم انقلاب ملاک عمل کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

سردار کارگر، شناسایی گروه‌های مرجع نظیر مدارس، مساجد و اجتماعات محلی را موثر دانست و گفت: دفاع مقدس فراجناحی و متعلق به همه مردم است و همگان به رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دیدار ۲۶ اسفند سال ۹۲ با رهبر معظم انقلاب اشاره و بر دو کلید واژه مورد نظر ایشان یعنی عدم فراموشی و توجه به مساله تحریف دفاع مقدس تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: گرچه در زمینه راهیان نور فعالیت‌های سازمان یافته و ارزشمندی صورت گرفته، اما کیفیت بخشی و برنامه‌ریزی گسترده تر در حوزه زنان ضرورت اجتناب ناپذیر است.

سردار کارگر با استناد به دیدگاه‌های ارزشمند امام راحل، نقش اثر گذار زنان در فساد و صلاح جامعه را مورد تاکید قرار داد و سیاستگذاری سازمان زنان در ایجاد زمینه‌های لازم برای زیارت با معرفت مناطق عملیاتی دفاع مقدس، ارائه درست مولفه ایثار و شهادت بدور از تحریف به جامعه که از الزامات مورد نظر فرماندهی کل قوا درراهیان نورمی باشد، را خواستار شد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به سهم مهمی که فضای مجازی در پیشبرد اهداف انقلاب و نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد بر ضرورت بهره‌مندی از این ظرفیت مهم تاکید کرد.

وی از مدیران سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خواست که سیاستگذاری، هدایت، حمایت و نظارت را در جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب سر لوحه کار خود قرار دهند.

در این دیدار رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس نیز با اشاره به دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب، تبدیل مولفه‌های ایثار و از خودگذشتگی به گفتمان اصلی جامعه را در رعایت اخلاق اجتماعی و خانوادگی ضروری دانست.

به گفته «مریم مجتهدزاده»، بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و نهادینه کردن آن در جامعه تاثیر بسزایی دارد.

وی از برگزاری همایش تجلیل از همسران شهدا و ایثاگران در خرداد سال جاری خبر داد و به اهمیت حرکت‌های نمادین ملی در یادآوری ارزش‌های نهادین دوران دفاع مقدس و قدردانی از حماسه آفرینی ایثارگران اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز