خبرگزاری کار ایران

همایون امیرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای خرید کتاب در خرید آثار آزاد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۶

اعضای این شورا تنها باتوجه به معیارهای کیفی مورد نظرشان، نسبت به انتخاب و خرید کتاب از ناشران اقدام می‌کنند و ما محدودیتی برای آن‌ها ایجاد نکرده‌ایم.

ایلنا: همایون امیرزاده(معاون اجرایی معاونت امور فرهنگی ارشاد) ضمن بیان این مطلب که جلسات شورای خرید کتاب به صورت منظم و هفتگی برگزار می‌شود، از محتوا محور بودن تصمیمات این شورا خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اعضای جدید شورای خرید کتاب، با دقت و تلاش مشغول بررسی کتاب‌های تازه انتشار یافته هستند و جلسات‌ این شورا به صورت هفتگی و منظم برگزار می‌شود.

امیرزاده در پاسخ به این سوال که " آیا بودجه‌ی مشخصی برای بخش خرید کتاب به این شورا ابلاغ شده تا طبق آن به انتخاب کتاب‌ برای خریداری بپردازند؟ " گفت: خیر؛ اعضای این شورا تنها باتوجه به معیارهای کیفی مورد نظرشان، نسبت به انتخاب و خرید کتاب از ناشران اقدام می‌کنند. به عبارت دیگر ما محدودیتی برای آن‌ها ایجاد نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: هر کتابی که با نظر این شورا در لیست خرید قرار بگیرد، از ناشران خریداری خواهد شد. حالا ممکن است زمان پرداخت‌ها کمی دیر یا زود داشته باشد اما در نهایت انجام خواهد گرفت.

امیرزاده اضافه کرد: هدف ما این است که به هر ترتیب، کتاب‌های ارزشمند و مفید، امکان وارد شدن به شبکه‌ی عمومی توزیع کتاب قرار گرفته و در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون امور اجرایی معاونت امور فرهنگی ارشاد، همچنین درمورد حساب‌های معوق مانده‌ی پیشین ناشران خاطرنشان کرد: مطابق با ابلاغ آقای صالحی(معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد) پرداخت حساب‌های معوق مانده‌ به ناشران از اولویت‌های ماست. بر این اساس پرداخت‌ معوقات در کنار پرداخت‌های جدید به صورت مستمر صورت می‌گیرد و متوقف نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز