خبرگزاری کار ایران

«زیر و بم داستان» رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۴۵

رونمایی از این اثر آموزشی‌پژوهشی که دربرگیرنده تجربه‌ها و توصیه‌های نویسندگان مطرح ایران و جهان است، با حضور مجتبی رحماندوست، محمد حسنی، محسن مومنی‌شریف، رضا امیرخانی و منیژه شاعرا، همسر مرحوم حسین حداد در تالار مهر حوزه هنری صورت می‌گیرد.

ایلنا: رونمایی از مجموعه سه‌جلدی «زیر و بم داستان» به همت بنیاد ادبیات داستانی شنبه ۹ آذر ساعت ۱۵در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رونمایی از این اثر آموزشی‌پژوهشی که دربرگیرنده تجربه‌ها و توصیه‌های نویسندگان مطرح ایران و جهان است، با حضور مجتبی رحماندوست، محمد حسنی، محسن مومنی‌شریف، رضا امیرخانی و منیژه شاعرا، همسر مرحوم حسین حداد در تالار مهر حوزه هنری صورت می‌گیرد.

داستان و انواع آن، ایده داستانی و طرح اولیه، فعالیت ناخودآگاه ذهن یا جست‌وجوی خودآگاه، شخصیت‌پردازی، گفت‌وگو، صحنه‌پردازی، گره‌افکنی و گره‌گشایی، زاویه دید، درون‌مایه و حقیقت‌مانندی، زبان و نماد، انتخاب نام داستان، آغاز و انجام داستان، بازبینی و بازنویسی، نویسنده و ناشر، نویسنده و ناشر و عادت‌ها و ظرافت‌های کاری داستان‌نویسان، ۱۶ فصل «زیر و بم داستان» را تشکیل می‌دهند.

مجموعه سه‌جلدی «زیر و بم داستان» تالیف مرحوم حسین حداد با تصحیح و بازنویسی محمد حنیف از سوی انتشارات عصرداستان با شمارگان ۱۱۰۰ به قیمت ‌دوره‌ای ۵۴هزار تومان به وی‌ترین کتابفروشی‌ها می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز