خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون توسعه مدیریت وزیر ارشاد از تئا‌تر شهر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل هنرهای نمایشی و سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد دوشنبه ۱۶ آبان ماه با حضور در مجموعه تئا‌تر شهر از مراحل بازسازی تالارهای مختلف این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی و مسعود معمار سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد از جمله افرادی بودند که دوشنبه ۱۶ آذر ماه با حضور در مجموعه تئا‌تر شهر در جریان تازه‌ترین مراحل بازسازی تالار‌های مختلف این مجموعه قرار گرفتند.

پریسا مقتدی رییس مجموعه تئا‌تر شهر در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند کارهای انجام گرفته در هفته‌های اخیر، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جریان تازه‌ترین اقدامات انجام گرفته پیرامون بازسازی تالارهای نمایشی مجموعه تئا‌تر شهر قرار داد.

بازدید از مراحل مختلف تکمیل بازسازی تالار سایه و نور عمومی راهروهای انتظار، بازسازی و تکمیل تالارقشقایی، تاکید بر تامین بودجه ماشینری تالار اصلی و موارد دیگر از جمله مواردی بود که طی دیدار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئا‌تر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئا‌تر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید.

کد خبر : ۳۲۸۲۷۰