خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک هیات مدیره بنیاد اکبر رادی به خبرنگاران «ایلنا»

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۸۸

خبرگزاری کار ایران کوشیده با دقت و صداقت دست به انتشار اخبار مهمی بزند؛ اخباری که جریان‌ساز بوده و تاثیر زیادی بر جامعه و نهادهای اجتماعی و مدنی بگذارد.

اعضای هیات مدیره بنیاد زنده یاد اکبر رادی به مناسبت دوازده‌مین سالروز آغاز فعالیت خبرگزاری کار ایران متن پیامی خطاب به خبرنگاران این رسانه منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در متن پیام هیات مدیره بنیاد اکبر رادی آمده است:

به نام حضرت دوست

رسانه‌ها آگاهی می‌بخشند و دانایی را افزون می‌کنند و ثانیه‌های زندگی را با خبرهای گوناگون، گاه تلخ و گاه شیرین، گاه کوتاه و گاه بلند پرمی‌سازند. بی‌شک خبرگزاری وزین ایلنا در طول ۱۲ سال حیات خود همواره کوشیده بدون جانبداری با انتشار اخبار دقیق و درست وظیفه خطیر خویش را به خوبی انجام دهد و نیز کوشیده با دقت و صداقت بر این مهم فایق آید و اعتماد خوانندگان خود را جلب سازد. علاوه بر این کوشیده با دقت و صداقت دست به انتشار اخبار مهمی بزند؛ اخباری که جریان‌ساز بوده و تاثیر زیادی بر جامعه و نهادهای اجتماعی و مدنی بگذارد.

بنیاد اکبر رادی در آستانه دوازدهمین بهار حیات خبرگزاری ایلنا، تلاش‌های همکاران آن رسانه وزین را می‌ستاید و به پاس این کوشش مجدانه به همه کارکنان آن خسته نباشید و تهنیت می‌گوید و برای آنان آرزوی بهروزی و پیروزی همیشگی می‌کند.

هیات مدیره بنیاد اکبر رادی: حمیده بانو عنقا، آرش رادی، هادی مرزبان، فرامرز طالبی، عطاالله کوپال، فریندخت زاهدی، محمد امیریاراحمدی، شهرام کرمی و بهزاد صدیقی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز