خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران پنجمین دوره جشنواره «مونولیو»

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۲۰

رضا سرور، احسان نوروزی و جابر رمضانی به عنوان سه داور جشنواره «مونولیو» انتخاب شدند.

پنجمین فستیوال «مونولیو» داوران خود را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، امسال در دور پنجم برگزاری این فستیوال، رضا سرور، نمایشنامه نویس، دراماتورژ و منتقد تئآتر، احسان نوروزی مترجم و نویسنده، جابر رمضانی، نویسنده و کارگردان تئاتر مونولوگ‌ها را داوری خواهند کرد.

در دوره‌های گذشته هنرمندانی چون مانی حقیقی، امیررضاکوهستانی، رضا بهبودی، محمد چرمشیر، ندا رضوی‌پور، مریم مجد، سیامک احصایی و… به عنوان داور با این فستیوال همکاری کردند.

پنجمین دوره‌ی «مونولیو» کار خود را از روز چهارشنبه ۳ دیماه آغاز کرده است و تا روز چهارشنبه ۱۰ دیماه ادامه خواهد داشت.
این فستیوال امسال در دو شهر تهران و شیراز به طور همزمان برگزار میشود.

در این دوره دو نمایش از کشورهای بلژیک و لهستان در «مونولیو» شرکت داشته‌اند.

در پنجمین فستیوال «مونولیو»، علاوه بر اجرای نمایش، نشست‌های آموزشی و پژوهشی با محور قرار دادن موضوع مونولوگ، برگزار می‌شود.

علاقمندان به دیدن نمایش‌ها و شرکت در نشست‌های پژوهشی می‌توانند با مراجعه به خبرنامه‌ی گروه تئاتر «لیو» به آدرس leenews. com از جدول برنامه‌های فستیوال «مونولیو» با خبر شوند.

این فستیوال، نخستین فستیوال مونولوگ بخش خصوصی است که از سال ۸۹ توسط گروه تئاتر «لیو» به سرپرستی محمدحسن معجونی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز