خبرگزاری کار ایران

با انتشارپیام‌های جداگانه‌ای،

اهالی تئاتر و تلویزیون درگذشت انوشیروان ارجمند را تسلیت گفتند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۶۸

روابط عمومی صدا و سیما، تالار مولوی، سوگواره خمسه، خانه هنرمندان درگذشت انوشیروان ارجمند را تسلیت گفتند.

دبیر سوگوارهٔ «خمسه» درگذشت انوشیروان ارجمند را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، دبیر نخستین سوگواره نمایشی و آیین‌های مذهبی «خمسه» درگذشت انوشیروان ارجمند را تسلیت گفت.

مجید رفیعی در پیام خود آورده است: «خبر درگذشت انوشیروان ارجمند؛ هنرمند متعهد عرصهٔ بازیگری؛ در حالی اعلام شد که قرار بود تا چند روز دیگر و در نخستین سوگوارهٔ «خمسه» مراسم پاسداشت این هنرمند فقید برگزار شود. دریغ و صد حیف که این فرصت از ما گرفته شد و اجل مهلت نداد که به پاس یک عمر فعالیت متعهدانهٔ هنری انوشیروان به راستی ارجمند، بر دست و شانه‌هایش بوسه زنیم.»

وی در ادامه‌ نوشته است: «شک نیست که نام نیک انوشیروان ارجمند بر فهرست مُحبان صدیق حسین‌بن‌علی(ع) ثبت شده و مولای عاشقانه، شفیع‌ او در پیشگاه حضرت احدیت خواهد بود. این ضایعهٔ غمبار را بر خانوادهٔ معظم ارجمند و نیز اهالی فرهنگ و هنر تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته، اجر جزیل و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی خواستارم.

در اختتامیهٔ نخستین سوگواره نمایشی و آیین‌های مذهبی «خمسه» - روز یکشنبه، هفتم دی‌ماه - در فرهنگسرای ابن‌سینا مراسم بزرگداشت هنرمند فقید؛ انوشیروان ارجمند؛ برگزار می‌شود.

همچنین در پی درگذشت هنرمند برجسته تئا‌تر و سینما زنده یاد انوشیروان ارجمند،روابط عمومی مرکز تئا‌تر مولویپیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.
«هوالباقی»
باز هم هنرمندی محبوب، صمیمی و آشنای صحنه‌های نمایش کشور از میان ما رفت. سال‌ها حضورش در تالار مولوی بخش از تاریخ پرافتخار صحنه‌های این مرکز نمایشی است که یادآور گوشه‌ای از نقش آفرینی پر آوازه او در تاریخ تئا‌تر کشور می‌باشد.
بدینوسیله مرکز تئا‌تر مولوی کشور درگذشت این هنرمند گرانقدر را به خانواده محترم ایشان به ویژه آقایان برزو و داریوش ارجمند و خانم بهار ارجمند و همچنین خانواده بزرگ تئا‌تر تسلیت می‌گوید.

روابط عمومی سازمان صدا و سیمانیز در پیام تسلیتی، درگذشت این هنرمند باسابقه و توانمند را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم و دوستداران وی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است، «مرحوم انوشیروان ارجمند که از پیش کسوتان تلویزیون، سینما و تئا‌تر بود با ایفای نقش‌های ماندگار و به یاد ماندنی در آثاری چون مختارنامه، سریال امام(ع)، عیاران، روزی روزگاری و بسیاری آثار دیگر نام نیک و هنری خود را ماندگار‌تر کرد».

روابط عمومی رسانه ملی ضایعه درگذشت این هنرمند محبوب را به جامعه هنری کشور تسلیت گفته و برای خانواده ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌کند.

مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایرانپیام تسلیتی به مناسبت درگذشت انوشیروان ارجمند صادر کرد
متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا که کویش مقصد غایی همگان است
در خزان برگ ریز هنر، دست یگانه هنرمند عالم، چه هنرمندانه گلچین می‌کند خوب‌های زمین را برای ضیافت آخرت. و این بار بزرگی از خاندان هنرمند ارجمند‌ها مسافر این کوچ عاشقانه به وصال محبوب بود. فقدان هنرمند مردمی زنده‌یاد انوشیروان ارجمند را به جامعه هنری بخصوص به برادر فرهیخته‌اش داریوش ارجمند و به فرزندان هنرمندش پیروز و برزو ارجمند تسلیت می‌گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز