خبرگزاری کار ایران

بابک مُهری تشریح کرد:

دلایل تعویق اجرای «اُراتُریو عدالت» در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۵۹

طراح و کارگردان «اُراتُریو عدالت» درباره احتمال هم‌زمانی اجرا با نمایش «مردی برای تمام فصول» تاکید کرد در صورت موافقت بهمن فرمان‌آرا هیچ مزاحمتی برای اجرای این نمایش ایجاد نخواهد شد.

طراح و کارگردان نمایش «اُراتُریو عدالت» ضمن تشریح دلایل به تعویق افتادن اجرا در تالار وحدت، تاکید کرد این تصمیم هیچ مشکلی برای اجرای نمایش «مردی برای تمام فصول» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک مهری درباره دلایل به تعویق افتادن اجرای نمایش جدید خود، گفت: پیش از شروع ماه محرم بعضی ارگان‌ها برای کمک و حمایت از گروه قدم پیش گذاشتند؛ به همین دلیل و با توجه به اینکه بیشتر مسئولان در هفته‌های ابتدایی ماه محرم امکان تماشای این نمایش را نخواهند داشت تصمیم گرفتیم کار را با چند روز تاخیر آغاز کنیم تا امکان بهتر دیده شدن اجرا فراهم شود. ضمن اینکه بنا به دلایلی تبلیغات نمایش با تاخیر شروع شد که به این ترتیب زمان کافی را در اختیار خواهیم داشت.

کارگردان نمایش «گیل‌گمش» با تاکید بر اینکه گروه از نظر هماهنگی و آمادگی برای اجرا در شرایط خوبی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: از نظر صدور مجوزهای مورد نیاز و همکاری مدیران تالار وحدت برای تمرین هیچ مسئله‌ای نداشتیم و این تصمیم صرفا برای بهتر و دیده شدن نمایش توسط مخاطبان بیشتر گرفته شد.

این هنرمند درباره به صحنه آوردن نمایشی براساس «نهج‌البلاغه» و نگرانی‌ این روزهای هنرمندان تئاتر از مخالفت‌های احتمالی بیان کرد: هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد چون در تمام مراحل دو مشاور محتوایی مذهبی کنار گروه حضور داشتند و حتی درباره طراحی لباس، موسیقی و حرکات فرم بازیگران نیز با دقت و مشاوره پیش رفتیم.

طراح و کارگردان نمایش «اُراتُریو عدالت» درباره هم‌زمانی اجرا با گروه نمایش «مردی برای تمام فصول» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا در صورت به تعویق افتادن کار اظهار داشت: عقب افتادن زمان به صحنه رفتن این نمایش در تالار وحدت به هیچ وجه موجب اختلال در اجرای نمایش «مردی برای تمام فصول» نخواهد شد. ما فعلا در حال رایزنی با مسئولان سالن هستیم و قرار است آن‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا در صورتی که مشکلی نباشد دو نمایش هم‌زمان با یکدیگر روی صحنه بروند.

سرپرست گروه نمایش «آو» با تاکید بر اینکه امکان تعامل دو گروه با یکدیگر وجود دارد در همین رابطه خاطرنشان کرد: دکور نمایش ما قابل حمل است و هیچ مزاحمتی برای گروه آقای فرمان‌آرا ایجاد نخواهیم کرد. البته فعلا درباره ساعت اجرا با مسئولان تالار وحدت به جمع‌بندی قطعی نرسیدیم ولی اگر قرار باشد پیش از نمایش «مردی برای تمام فصول» اجرا داشته باشیم هم امکان انتقال دکور وجود دارد و جای نگرانی نیست.

گروه اجرایی نمایش «اُراتُریو عدالت» با طراحی و کارگردانی بابک مهری که قرار بود از ۴ آبان در تالار وحدت به صحنه برود، روز گذشته اعلام کرد تصمیم دارد نمایش را با دو هفته تاخیر و پس از روزهای عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی در همین تالار به صحنه ببرد.

این تصمیم در حالی رسانه‌ای شده است که بهمن فرمان‌آرا قبلا از نهایی شدن زمان آغاز اجرای نمایش «مردی برای تمام فصول» در تاریخ ۱۷ آبان ماه خبر داده بود. به این ترتیب و در صورت موافقت، دو نمایش به صورت مشترک در تالار وحدت روی صحنه خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز