خبرگزاری کار ایران

بیست ونهمین نشست صحنه‌ی کاغذی در فرهنگ‌سرای فردوس برگزارمی‌شود

کد خبر : ۱۹۵۲۶۳

در بیست ونهمین نشست صحنه‌ی کاغذی؛ نمایش‌نامه‌ی یک کمی خوشی، نوشته‌ی فلیکس لوکلرک و برگردان محمدرضا خاکی، معرفی، نمایش‌نامه‌خوانی و نقد و بررسی می‌شود.

بیست و نهمین نشست صحنه‌ی کاغذی با حضور محمدرضا خاکی(مترجم‌، پژوهش‌گر و استاد دانشگاه)، هرمز هدایت(نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان، بازیگر) مهبود مهرنوش(نویسنده، منتقد، پژوهشگر و مدرس تئاتر)، حامد انوشه(‌مدیر نشر مانوش) و بهزاد صدیقی(نمایش‌نامه‌نویس، منتقد) در فرهنگسرای فردوس برگزار‌ می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست؛ نمایش‌نامه‌ی یک کمی خوشی، نوشته‌ی فلیکس لوکلرک و برگردان محمدرضا خاکی، معرفی، نمایش‌نامه‌خوانی و نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست صحنه‌ی کاغذی که ساعت ۱۸ روز یک‌شنبه۲۶ مردادماه جاری در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار‌ می‌شود، مهرنوش حسینی کارگردانی این نمایش‌نامه‌خوانی را برعهده دارد و پویان درزی، مهدی فردوس‌آرا، مهدخت مرادی، هوتن محسنی، میثاق جمشیدی، محمدعلی بداغی و مهسا ایران‌نژاد این اثر را نقش‌خوانی می‌کنند.

نمایش‌نامه‌ی یک کمی خوشی در‌ ۲۰۲ صفحه‌ی قطع جیبی و به قیمت ۷۵۰۰ تومان با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات مانوش در دسترس علاقه‌مندان قرار‌گرفته‌ است. نمایش‌نامه‌ی یک کمی خوشی شامل دوازده نمایش‌نامه‌ی کوتاه به نام‌های ماجرای ناامیدکننده، دختر لال، ملاقات دربیمارستان، بیوه‌زن، نیمکتی در راه، قهرمان، عابر خیرخواه، ژون وی یو و مرد فروشنده، سفر ماه عسل، شب مرد، شب جشن و نظر‌ها است؛ قطعات نمایشی کوچکی که در نهایت سادگی به طرز شگفت‌آوری سرشار از قدرت و ژرفای دراماتیک‌اند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش‌نامه‌خوانی می‌توانند در تاریخ یاد‌ شده به نشانی فلکه‌ی دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار‌راه مخابرات، فرهنگ‌سرای فردوس مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن ۴۴۰۰۲۲۷۲ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز