خبرگزاری کار ایران

پیش‌فروش بلیت نمایش «بر پهنه دریا» آغاز شد

کد خبر : ۱۹۳۲۶۸

پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش «بر پهنه دریا»، نوشته اسلاومیر مروژک به کارگردانی «پارسا پیروزفر»، در سایت تماشاخانه ایرانشهر، از ۱۶روز مرداد آغاز شد.

پیش فروش بلیت نمایش «بر پهنه دریا» به کارگردانی «پارسا پیروزفر»، در سایت تماشاخانه ایرانشهر، آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ بهای بلیت این نمایش ۲۵ هزار تومان است که در پنج روز نخستِ پیش‌فروش، با بیست درصد تخفیف به بهای ۲۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد.

نمایش «بر پهنه دریا» از روز پنجم شهریور در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. سیاوش چراغی‌پور، هوتن شکیبا، علی ابدالی، پارسا پیروزفر و هوشنگ قوانلو بازیگران این نمایش هستند. آتوسا قلم‌فرسایی نیز طراح صحنه و لباس و نورالدین حیدری‌ماهر برنامه‌ریز و مدیر تولید این اثر نمایشی هستند.

اسلاومیر مرژوک نمایشنامه‌نویس مشهور لهستانى، «بر پهنه دریا» را در سال ١٩۶١ نوشته است. این کمدى سیاه، روایتگر موقعیت منحصر به فرد سه مرد متمدن و کشتی‌شکسته است که روى کلکى در میان اقیانوس سرگردانند.

پیروزفر پیش از این نمایش‌های «گلن‌گری، گلن‌راس» و «سنگ‌ها در جیب‌هایش» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده بود.

علاقه‌مندان برای پیش‌خرید اینترنتی بلیت می‌توانند به سامانه الکترونیکی تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۵ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز