خبرگزاری کار ایران

کارگردان نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی»:

کمبود زیرساخت موجب کوچ تئاتری‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۰۶

وقتی گروهی مثل ما چند ماه درگیر دریافت سالن اجرا می‌شود و دست پیدا نمی‌کند؛ قطعا به پیشنهاد کار تصویری پاسخ مثبت می‌دهد. بدتر اینکه می‌بینیم درها همواره به روی بعضی افراد باز است و با یک تماس سالن می‌گیرند.

کارگردان نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» ضمن گلایه از کاستی‌های موجود در زمینه‌ی سالن اجرا برای گروه‌های متقاضی، از تصمیم خود برای به صحنه بردن یک نمایش جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی احمدی که قرار بود نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» را در چند استان کشور روی صحنه ببرد؛ درباره این تصمیم اظهار داشت: از ماه‌های ابتدایی سال جدید در پی دریافت سالن برای اجرای یک نمایش صحنه‌ای هستیم اما فعلا پاسخ مثبت دریافت نکردیم و رایزنی با مدیران سالن‌های نمایشی نیز ادامه دارد. اجرای نمایش «شب بخیر کیارستمی» هم به همین دلیل با مشکل مواجه شد چراکه هم پدر – خسرو احمدی – و هم ارژنگ امیر فضلی دیگر بازیگر این کار ماه رمضان درگیر حضور در پروژه‌های تصویری و فیلمبرداری شدند.

وی با بیان اینکه خود او نیز این مدت با گروه تولید «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» همکاری داشته، خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بود کار را در جزیره کیش اجرا کنیم و پیشنهادهایی برای حضور در کردستان ایران و کشور ترکیه هم وجود داشت. دوستان در جزیره کیش تا همین یک هفته گذشته نیز پی‌گیر بودند اما به دلیل حضور گروه در برنامه‌های تصویری عملا امکان سفر وجود نداشت.

کارگردان جوان نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» با بیان اینکه کاستی‌ زیرساخت در تئاتر موجب کوچ علاقه‌مندان این هنر می‌شود؛ گفت: تا آنجا که اطلاع دارم بیشتر بازیگران و کارگردانانی که در عرصه هنرهای نمایشی فعال هستند علاقمندند در این حوزه باقی بمانند اما وقتی گروهی مثل ما چند ماه درگیر دریافت سالن اجرا می‌شود و دست پیدا نمی‌کند قطعا به پیشنهاد کار تصویر پاسخ مثبت می‌دهد. بدتر اینکه می‌بینیم درها همواره به روی بعضی افراد باز است و با یک تماس به راحتی سالن دریافت می‌کنند.

وی از قصد خود برای دعوت از دو بازیگر چهره خبر داد و افزود: برای اجرای نمایش دوم که صحنه‌ای است قصد داشتم از بازیگران چهره دعوت کنم اما طولانی شدن مذاکرات برای دریافت سالن موجب شد این افراد را از دست بدهم.

احمدی در پایان اظهار داشت: باتوجه به شرایط موجود فکر می‌کنم ۶ ماه دوم می‌توانیم اجرا داشته باشیم و هنوز هم مشخص نیست «شب بخیر کیارستمی» خواهد بود یا نمایش جدید مورد نظر گروه؛ اما به نظرم باید برای اجرای نمایش جدیدم تا سال آینده صبر کنم.

نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» با ایفای نقش خسرو احمدی و ارژنگ امیرفضلی سال گذشته در کافه سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه رفت که با استقبال مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز