خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرای خیریه نمایش «شمعدانی‌ها» با حضور هنرمندان؛

همراهی فرهاد آئیش، داریوش مودبیان و مائده طهماسبی قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۰۸

نمایش «شمعدانی‌ها» روز دوشنبه(۲۱ بهمن) با حضور نمایندگان بنیاد خیریه دهش‌پور و همراهی هنرمندانی همچون علی نصیریان، داریوش مودبیان، فرهاد آئیش و مائده طهماسبی در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

ایلنا: گروه اجرایی نمایش «شمعدانی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی، روز دوشنبه(۲۱ بهمن ماه) در تالار حافظ میزبان چهره‌های شناخته شده عرصه سینما و نمایش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه تئاتر " پوشه " به سرپرستی ایوب آقاخانی قصد دارد ۵۰ درصد ازعواید مالی دو روز نخست اجرای نمایش «شمعدانی‌ها» که از روز دوشنبه در تالار حافظ به صحنه می‌رود را به بنیاد خیریه دهش‌پور، حامی کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص اختصاص دهد.

به همین منظور مراسم افتتاحیه‌ای با حضور نمایندگان این بنیاد برگزار می‌شود که تا این لحظه هنرمندانی همچون علی نصیریان، داریوش مودبیان، فرهاد آئیش و مائده طهماسبی برای همراهی با این برنامه خیریه اعلام آمادگی کرده‌اند.

‌نمایش «شمعدانی‌ها» دومین کمدی کارنامه این گروه به شمار می‌رود که از ۲۱ بهمن تا دهه سوم اسفند هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

حمیدرضا نعیمی، آناهیتا همتی، علی میلانی، مرضیه صدرایی، وحید نفر، محسن رستگار، کیوان خانبگی به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی روی صحنه می‌روند. وحید نفر نقش مادر بزرگ آلزایمری خانواده شمعدانی را بر عهده دارد!

عوامل فنی این نمایش برعهده اعضای همیشگی و حرفه‌ای «گروه تئا‌تر پوشه» است که به تهیه کنندگی پیمان پژوهنده، طراح نور: کیوان معتمدی، چهره‌پرداز: الهام صالحی، طراح چهره‌‌پرداز: الهام صالحی، گرافیک: ارسلان آقاخانی، صحنه و لباس: لادن کنعانی، گروه کارگردانی: ساناز قراملکی، هلن بهرامی و علی بهرامی آقاخانی را در اجرای نمایش «شمعدانی‌ها» بر عهده دارند.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های این نمایش می‌توانند برای خرید به سایت اینترنتی www. tiwall. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز