خبرگزاری کار ایران

به منظور حمایت از هنرمندان مبتلا به بیماری‌های خاص؛

میکائیل شهرستانی «آرش» بیضایی را خوانش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۰

مصطفی عبدالهی با همراهی عوامل اجرایی؛ تمام عواید شب گذشته نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» را هنرمندان مبتلا به بیماری‌های خاص اختصاص داد.

ایلنا: میکائیل شهرستانی از تصمیم خود برای نمایش‌نامه خوانی نمایش‌نامه آرش نوشته بهرام بیضایی به نفع کمپین حمایت از هنرمندان مبتلا به بیماری‌های خاص خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این هنرمند درخواست خود برای دریافت مجوز را به مسئولان مجموعه تالار وحدت ارائه کرده و در انتظار دریافت پاسخ برای اجرای این برنامه خیریه به نفع کمپین حمایت از هنرمندان مبتلا به بیماری‌های خاص طی هفته‌های نخست اسفند ماه است.

در همین ارتباط مصطفی عبدالهی که ۱۲ سال است از بیماری سرطان رنج می‌برد؛ تمام عواید حاصل از اجرای شب گذشته، جمعه(۱۸ بهمن ماه) نمایش " مرگ تصادفی یک آنارشیست " را به نفع کمپین حمایت از هنرمندان مبتلا به بیماری‌های خاص روی صحنه برد که علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسوی(پزشک معالج عبدالهی) ‌ میهمانان ویژه این اجرا بودند.

تصمیم عبدالهی در حالی با همراهی بازیگران و دیگر عوامل اجرایی نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» گرفته شد که این هنرمند در حال حاضر برای تهیه داروهای بسیار حیاتی خود با مشکلات زیادی مواجه است. این کارگردان طی سه روز گذشته ناچار به استراحت در منزل شد اما با توجه به تمام دشواری‌ها روز جمعه به سالن اجرا آمد.

همچنین نمایش " شمعدانی‌ها " به کارگردانی ایوب آقاخانی درنظر دارد ۵۰ درصد از عواید حاصل از فروش دو روز نخست نمایش کمدی خود طی روزهای دوشنبه ۲۱ و سه‌شنبه ۲۲ بهمن را به بنیاد خیریه دهش‌پور و کودکان سرطانی تحت حمایت این بنیاد اختصاص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز